فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای بیش از ۱۷۰ برنامه ویژه هفته ناجا در استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها از سوی ستاد برگزاری هفته ناجا تدارک دیده شده که در طول هفته ناجا در استان اجرا می‌شود.

عزیزالله ملکی در حاشیه مراسم صبحگاه عمومی و مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان هرمزگان که به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: فرماندهی استان هرمزگان در طول هفته ناجا بیش از ۱۷۰ برنامه که از سوی ستاد برگزاری هفته ناجا تدارک دیده شده است را در استان هرمزگان اجرا می‌کند.

وی در ادامه افزود: این برنامه‌ها درقالب اقدامات میدانی، تبلیغاتی، آموزشی، مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی و انتظامی استان هرمزگان، برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی در برنامه رادیو و تلویزیونی و برنامه‌های دانش‌آموزی اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، رزمی یگان‌های ویژه در مدارس منتخب استان در هفته ناجا در هرمزگان اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان همچنین تصریح‌کرد: سرکشی از خانواده معظم شهدا و جانبازان، پیشکسوتان و تکریم آنان، اجرای مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده توسط ستاد برگزاری هفته ناجا در استان است.

ملکی در ادامه گفت: در طول هفته ناجا، برنامه‌های دیگری از قبیل برگزاری جلسات ارتباط مستقیم فرماندهی انتظامی استان هرمزگان و فرماندهان شهرستان‌های استان هرمزگان با شهروندان و بازدید دانش‌آموزان از سامانه‌های امداد و فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان در مراکز مشاوره ناجا در استان هرمزگان اجرا خواهد شد.

گفتنی است صبح امروز مراسم صبحگاه عمومی و مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت آغاز هفته ناجا، برگزار شد و آ‌یت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در خصوص اهمیت نقش پلیس در اقتدار و عزت ملت و کشور ایران اسلامی مطالب مبسوطی را بیان کرد.

سپس در ادامه این مراسم، از خانواده‌های شهدا به ویژه شهید خلیل تختی‌نژاد دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان، جانبازان، بازنشستگان نیروی نظامی و انتظامی و … تجلیل بعمل آمد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید