ناصرشریفی نماینده مردم غرب هرمزگان حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد و گفت: تروریست به هرشکلی مذموم وطرد شده است.
ناصر شریفی صبح امروز  گفت: مردم شریف و شهیدپرور استان خوزستان، رمز اتحاد، همبستگی و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان بوده و هستند.

وی افزود: آنها در سال‌های دفاع مقدس مردانگی و ایستادگی را معنا کردند؛ برخی خفاش‌های دست‌نشانده وابسته به صهیونیست و استکبار جهانی با هدف ضربه زدن به اتحاد و همبستگی ایران اسلامی در اهواز، زنان و کودکان بی‌گناه را به شهادت رساندند که باید بگوییم این اقدام نشانه ضعف و کوته فکری است.
نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس تاکید کرد: بدون شک دشمنان و عوامل آنها با اینگونه حوادث تروریستی اتحاد بین اقشار مختلف مردم ولایت مدار خوزستان را هدف قرار داده‌اند که نتیجه‌ای جز ناکامی و شکست ندارد.
شریفی افزود: تکیه بر ولایت فقیه و آرمان‌های امام و شهدا، رمز پیروزی و ایستادگی مردم شریف این خطه از کشورمان در طی سال‌های دفاع مقدس و پس از دوران جنگ بوده و امروز هم این حادثه ننگین بار دیگر ماهیت پلید خفاشان خون آشام را بر جهانیان روشن ساخت.
وی در پایان ضمن محکومیت این حادثه تروریستی در مراسم رژه آغاز هفته دفاع مقدس گفت: این حادثه بار دیگر خاطره شوم ترورهای کور دهه ۶۰ را یادآور شد که باید گفت مردم ما مصمم تر و مقاوم‌تر از سال های دهه ۶۰ در برابر توطئه‌ها و ترورهای نافرجام ایستاده و از آرمان های انقلاب دفاع خواهند کرد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید