استاندار هرمزگان روحیه ایستادگی و مقاومت آزادگان دوران دفاع مقدس را مایه افتخار ایران اسلامی دانست.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، فریدون همتی در آستانه ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، با حضور در منازل دو نفر از آزادگان دوران دفاع مقدس در بندرعباس با آنان دیدار کرد.

استاندار هرمزگان در این دیدارها با تجلیل و قدردانی از مقاومت و ایستادگی آزادگان دوران دفاع مقدس، بیان کرد: روحیه ایستادگی و مقاومت آزادگان دوران دفاع مقدس مایه افتخار ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز باید این روحیه در جامعه ترویج و خاطرات و تجربه‌های آزادگان برای مردم مطرح شود، اظهار کرد: آزادگان در دوران اسارت، لحظات بسیار سختی را پشت سر گذاشتند اما ایثار و فداکاری آن‌ها موجب شد تا ایران اسلامی امروز در امنیت و آرامش باشد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: ۲۶ مرداد سالروز ورود افتخارآمیز آزادگان به میهن اسلامی است که موجب خوشحالی مردم در سراسر کشور شد.

استاندار هرمزگان ابتدا در منزل مجید عرب آزاده دفاع مقدس که به مدت دو سال در اسارت نیروهای بعثی بود، حضور یافت. این آزاده سرافراز در سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی سرپل ذهاب به اسارت درآمد و سال ۱۳۶۹ آزاد شد.

همتی سپس در منزل مرتضی سیفوری دیگر آزاده دفاع مقدس که به مدت دو سال در اسارت بود، حاضر شد. این آزاده بزرگوار در سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی قصر شیرین به اسارت درآمد و سال ۱۳۶۹ آزاد شد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید