معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: نقد منصفانه موجب پیشرفت در کارها و اداره کشور می‌شود و ما نیز به‌عنوان مدیران و مسئولان پست‌های سیاسی باید نقدها را با ملایمت و خوش‌رویی بپذیریم.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، بهروز اکرمی در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و اداره کل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان، با بیان اینکه جایگاه دفتر سیاسی در مجموعه استانداری بسیار ممتاز و حساس است، عنوان کرد: جایگاه دفتر سیاسی در مجموعه استانداری هم در بعد رسیدگی به مسائل مربوط به تقسیمات کشوری و هم  تحلیل در مورد مسائل مختلف جامعه بسیار ممتاز و حساس است.

وی اضافه کرد: دفتر سیاسی در بعد سیاسی جایگاه بسیار حساسی دارد و مجری برگزاری انتخابات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: تبیین سیاست‌های عمومی دولت برای مردم از وظایف حوزه سیاسی است و مدیرکل جدید دفتر سیاسی از نخبگان سیاسی استان است و احاطه کامل به مسائل استان دارد.

وی با اشاره به حوزه پدافند غیرعامل نیز گفت: پدافند غیرعامل تا حدودی برای مردم ناملموس بوده که در اولین قدم تبیین ضرورت پدافند غیرعامل در مواقع ضروری برای اقشار مختلف جامعه الزامی است.

اکرمی اضافه کرد: گستره عملکردی پدافند غیرعامل  بسیار وسیع بوده که با توجه به انتخاب مدیرکل جدید این مجموعه که از مدیران دلسوز و با تجربه است امیدواریم شاهد ارتقا روزافزون در این عرصه باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: نقد منصفانه موجب پیشرفت در کارها و اداره کشور می‌شود و ما نیز به‌عنوان مدیران و مسئولان پست‌های سیاسی باید نقدها را با ملایمت و خوش‌رویی بپذیریم.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از زحمات ابراهیم فرهادی نیا مدیرکل سابق سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و رضا پوربابایی سرپرست سابق اداره کل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان قدردانی و احمد نفیسی به‌عنوان مدیرکل جدید سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان و محسن زینلی تختی به‌عنوان مدیرکل جدید پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان معرفی شدند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید