رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان با اشاره به لزوم بکارگیری نیروهای بومی استان در صنایع، بر ضرورت تهیه بانک اطلاعاتی مهارت توسط مرکز فنی و حرفه‌ای استان تاکید کرد.

 صالح دریانورد بعد از ظهر امروز در جلسه دیدار و بازدید نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر، قشم و ابوموسی، با اشاره به ظرفیت‌های متنوع استان در بخش های مختلف اظهار داشت: تامین نیروی انسانی و مهارتی در استان نیازمند حمایت از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان است.

وی در ادامه با اشاره به مناطق آزاد قشم و کیش و ۷ منطقه ویژه اقتصادی در استان بیان داشت: نیازهای استان در حوزه تامین نیروی کار یکی از دغدغه‌های مدیران و برنامه‌ریزان استان است که بایستی متناسب با نیازها و ظرفیت‌های هرمزگان به آن توجه ویژه داشت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان به ظرفیت مهارت آموزی در استان اشاره داشت و افزود: البته راه درازی در توسعه و رونق اقتصادی استان در پیش داریم که بایستی برای آن دقیق‌تر برنامه‌ریزی کنیم.

دریانورد از ظرفیت صنعت گردشگری در استان هرمزگان به ویژه صنعت گردشگری دریایی اظهار کرد: مردم برای تامین معیشت خود نیازمند آموزش در وجوه مختلف هستند و باید حرکت سریع‌تری در این حوزه شکل بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به برخی اظهار نظرها توسط مدیران صنایع مستقر در استان، گفت: بایستی در راستای تلاش و پیگیری‌های مراکز آموزش و فنی و حرفه‌ای استان بانک اطلاعاتی در استان فراهم شود و از این موضوع جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز صنایع استفاده شود.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید