مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: حادثه آتش سوزی و انفجار مخزن کارخانه قیر واقع در35کیلومتری غرب بندرعباس تاکنون سه فوتی و دو مصدوم داشته است.

فاطمه نوروزیان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس دقایقی پیش در خصوص تعداد مصدومان حادثه آتش‌سوزی انبار قیر اظهارکرد: این حادثه حوالی ساعت 13:09 دقیقه امروز به‌وقوع پیوست که بلافاصله اورژانس در صحنه حاضر شد.

وی افزود: تا دو دقیقه پیش براساس آماررسیده از پرسنل اورژانس حاضر درصحنه، سه نفر فوتی در صحنه، دو نفر مصدوم که یک نفر با وضعیت وخیم در بیمارستان صاحب‌الزمان بندرعباس بستری است و یک نفر با سوختگی  70 درصد در مرکز سوختگی شفا بیمارستان شهید محمدی بستری شده است .

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: چهار دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است و هشت تکنیسین اورژانس در صحنه حضور دارند و تمامی بیمارستان‌ها و مرکز سوختگی شفا در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

گفتنی است، حبیب رهگذر 40 ساله (مصدوم)، عبدالرضا لطفی 32 ساله باسوختگی 70 درصد (مصدوم)، اصغر جهاندیده 39 ساله ( فوتی ) و مشخصات  دوفرد فوت شده دیگر هنوز اعلام نشده است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید