مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس از مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس بازدید و با فوتبال آموزان و خانواده‌های آنان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس ازبندرعباس، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، محمدمهدی جهانبخش اظهار کرد: یکی از دغدغه‌هایی که در استان هرمزگان در این سال‌ها به وجود آمده است این است که در زمینه فوتبال شاید بتوانیم به مدارج بالا برسیم ولی از لحاظ بازیکن هنوز غنی نشده‌ایم که این خلأ بازیکن بومی در تیم بزرگ‌سالان شهرداری بندرعباس نیز حس می‌شد.

وی افزود: پس از بیش از سه سال فعالیت در همه رده‌های سنی تیم‌های فوتبال را تشکیل داده‌ایم، هرچند می‌دانیم به تیم‌های پایه شهرداری آن‌چنان توجه نکرده‌ایم که اگر فعالیت در این رده‌های سنی با وجود چنین استعدادهایی استمرار داشته باشد، نه‌تنها در تیم‌های ورزشی استان بلکه در سطح کشور می‌توانیم از این فوتبالیست‌های مستعد بهره ببریم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: در راستای برنامه‌های پیش‌بینی شده مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس که با مدیریت جدید فعالیت خود را مجدداً آغاز کرده است، دیداری را با فوتبال آموزان این مدرسه فوتبال و خانواده‌های آن‌ها داشتیم که شور و نشاط بسیار خوبی در بین فوتبال آموزان و خانواده‌های آن‌ها وجود دارد و این امر منجر به کوتاه شدن راه‌های موفقیت در این زمینه خواهد شد.

جهانبخش خاطرنشان کرد: از راه‌اندازی مجدد مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس، خانواده‌های فوتبال آموزان استقبال خیلی خوبی داشته‌اند و  میزان دغدغه‌مندی خانواده‌ها از اینکه وقفه‌ای در فعالیت‌های این مدرسه فوتبال ایجاد شده بود کاسته است.

وی اضافه کرد: امیدوارم فعالیت‌های مدرسه فوتبال تداوم داشته باشد تا به همین صورت شاهد شکوفایی استعدادها در این زمینه باشیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس  درپایان عنوان کرد: پس از آموزش، این فوتبال آموزان باید نخبه گزینی شوند و هدف ما توسعه فوتبال هرمزگان است تا علاوه به پرورش بازیکن برای تیم‌های شهرداری بتوانیم به فوتبال کشور نیز بازیکنان بزرگی را معرفی کنیم.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید