به گزارش ایرنا، سرگرد طالب احمدی نیا روز یکشنبه در حاشیه اعزام این گروه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این گروه جهادی شامل پزشک، پزشکیار، پرستار، معمار و یک روحانی است که برای کمک رسانی به زلزله زدگان منطقه دالاهو (روستا‌های زرده پایین و بالا) اعزام شدند.
وی افزود: اقلام کمکی ازجمله پتو، تشک، خوار و بار، کفش، لوازم التحریر، کتاب درسی و دارو به ارزش 400 میلیون ریال نیز به همراه این گروه به منطقه های زلزله زده فرستاده شد.
احمدی نیا خاطر نشان کرد: این گروه جهادی طی 15 روز افزون بر ویزیت رایگان بیماران و خدمات فرهنگی، آماده سازی و زیرسازی برای استقرار کانکس‌ ها را نیز بر عهده دارند.
فرمانده سپاه میناب هدف از این اعزام را کمک به همنوعان و رفع مشکلات قشرهای آسیب دیده در پی زلزله اخیر در کرمانشاه عنوان کرد و گفت: امیدواریم با این حرکت جهادی بتوانیم در خدمت رسانی به هموطنانمان گام موثری برداریم.
وی بیان داشت: زلزله زدگان نیاز زیادی به خدمات رسانی دارند و در تلاش هستیم به سهم خود خدمات رسانی مطلوبی به آن ها انجام دهیم.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 579 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته 77 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
شهرستان میناب با 300 هزار نفر در 90 کیلومتری شرق بندر عباس قرار دارد .

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید