به گزارش ایرنا، سرگرد اسحق مؤذن نسب روزشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نمایشگاه بزرگ هفته بسیج، نخستین یادواره شهدای غرب هرمزگان، افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی، آبرسانی به روستای پیشو، مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، اجتماع بزرگ بسیجیان ، اعزام پزشک به مناطق محروم و ویزیت رایگان از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج در پارسیان است.
وی، با اشاره به مردمی بودن بسیج اظهارداشت: وجود بسیج درهمه مقاطع حساس و حیاتی این کشور، لمس شده و ضرورت دارد همه ساله سالروز تأسیس آن را گرامی بداریم.
وی یاد آور شد: هفته بسیج نمایش اقتدار و آمادگی همه جانبه بسیج است ودراین هفته بهترین فرصت برای ترویج گفتمان انقلابی گری با تأکید بر اقتصاد مقاومتی و جهاد همه جانبه فرهنگی است.
فرمانده بسیج ناحیه مقاومت سپاه پاسداران پارسیان با تأکید بر اهمیت حضور بسیج در عرصه های مختلف در طول تاریخ ایران اسلامی تصریح کرد: رویارویی با تهدیدات دشمن در حوزه های نظامی و فرهنگی با توجه به جنگ سخت و نرم دشمن و ایجاد وحدت در بین آحاد مردم از جمله نقش های تأثیر گذار و مهم بسیج در جامعه است.
سرگرد مؤذن نسب تصریح کرد: برای همدردی وکمک به زلزله زدگان غرب کشوربه همت و شور بسیجیان لوازم فوری و ضروری شامل آب معدنی، پوشاک، کنسرو، پلاستیک، خرما و پتو جمع آوری شده که به زودی بوسیله یک دستگاه کامیون به کرمانشاه ارسال می شود.
وی تصریح کرد: درهمین راستا یک گروه 10 نفره از بسیجیان در قالب گروه جهادی به منطقه زلزله زده اعزام می شوند تا بتوانند خدماتی را به آسییب دیدگان و بازماندگان از زلزله ارائه دهند.
وی بیان داشت: با هدف کمک به دولت برای محرومیت زدایی، سپاه و بسیج برخی ازطرحها وخدمات درجهت رفع مشکل نیازمندان در زمینه اقتصادی، پزشکی، فرهنگی و اجتماعی به آنان ارائه می کند.
شهرستان پارسیان با جمعیت 50هزارو 596نفر در 500کیلومتری غرب بندرعباس مرکز هرمزگان واقع شده است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید