مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: گرامیداشت شهید مدافع حرم محسن حججی با حضور خانواده این شهید بزرگوار در بندرعباس برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در گفت و گو با ایسنا، منطقه خلیج فارس، تصریح کرد: شهدا مایه سربلندی، افتخار و عزت ایران هستند و برگزاری یادواره‌ها و گرامیداشت یاد و خاطره این غیور مردان و زنان پاسداشت بخشی از رشادت‌های آنان است.

محمدمهدی جهانبخش اظهار کرد: پاسداری از خون شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی مهم‌ترین رسالت کنونی ما است که در این عرصه نباید از هیچ تلاشی دریغ کنیم.

وی افزود: به همین جهت برای گرامیداشت یاد شهدا، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در نظر دارد یادواره شهدا را در نقاط مختلف بندرعباس برگزار کند که از این سلسله برنامه‌ها بزرگداشت شهید محسن حججی در بندرعباس برگزار می‌شود.

جهانبخش با بیان اینکه همایش مردان بی‌ادعا به مناسبت گرامیداشت شهید محسن حججی در بندرعباس برگزار می‌شود، گفت: این همایش با حضور خانواده این شهید مدافع حرم پنجشنبه 2 آذرماه ساعت 18 در محل پارک غدیر بندرعباس برگزار می‌شود.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید