به گزارش ایرنا، در راهپیمایی 13 آبان، دانش آموزان، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم، زن و مرد، پیر و جوان در صحنه حضور یافتند تا با سر دادن فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست یک بار دیگر کاخ ظلم و ستم مستکبران را به لرزه درآورند و حماسه‌ ای دیگر از آرمان خواهی ملت ایران را در تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی به نمایش در آورند.
هم چنین در این مراسم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان،امامان جمعه شیعه و سنی، روحانیان، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار هم پا با دانش‌ آموزان، خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار و حامیانش اعلام کردند.
امروز مردم غیور و مرزنشین شهرستان جاسک، با گام ‌هایی استوار و طنین فریاد الله اکبر یاد و خاطره دانش‌ آموزان شهید و امام شهدا را گرامی داشته و بر پیروی از رهبر معظم انقلاب تاکید کردند.
گفتنی است، حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان شهرستان جاسک با شکوه تر از سال های گذشته بود و مردم فریاد استکبارستیزی سر دادند.
13 آبان یادآور سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار دانش ‌آموزان به دست رژیم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 است.
13آبان ماه که در تقویم رسمی ایران به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شده، فرصتی برای تبیین و بازخوانی حوادث مهمی است که در سه مقطع زمانی، مبارزه ملت ایران با آمریکا و مستکبران جهان را درپی داشت.
شهرستان جاسک با 58 هزار نفر جمعیت در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید