به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، بهروز اکرمی در نشست خبری پیرامون مسائل امنیتی استان هرمزگان با اشاره به اهمیت وجود امنیت در توسعه هر جامعه، اظهار داشت: امنیت زیربنای توسعه هر جامعه است و وجود امنیت باعث جذب سرمایه‌گذاران و رشد اقتصادی در کشور و استان می‌شود.

وي ادامه داد: وجود امنیت برای فعالیت‌های اقتصادی یکی از دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه اقتصاد است که بسترهای این مهم در هرمزگان برای سرمایه‌گذاران فراهم است و دغدغه‌ای در این خصوص در هرمزگان وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در تشریح آخرین وضعیت امنیتی استان هرمزگان، افزود: بر اساس ارزیابی‌هاي دبیرخانه شورای امنیت کشور میزان جرائم مهم مرتبط با امنیت در استان در شش‌ماهه اول سال 96 در مقایسه با شش ماه اول سال 95 با کاهش محسوسی همراه بوده و اين امر نشان مي‌دهد هرمزگان از استان‌های امن کشور است.

اكرمي تصریح کرد: سرقت‌های مهم در هرمزگان کاهش 18 درصدی، سرقت‌های مسلحانه کاهش 67 درصدي و جرائم حوزه شرارت کاهش 45 درصدی داشته است.

وي خاطرنشان کرد: در مجموع استان هرمزگان در حوزه جرائم مهم مرتبط با امنیت با کاهش چشمگیر 90 درصدی روبروست که کسب این شاخص برای استان بسیار مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اضافه كرد: کاهش چشمگیر جرائم مرتبط با امنیت در هرمزگان محصول تلاش تمامي اعضای شورای تأمین استان، راهبری استاندار هرمزگان و همراهی عموم مردم استان است که این همراهی و همدلی مردم استان در بهبود شاخص‌های امنیتی استان قابل‌تقدیر و تحسین است.

اکرمی از تشکیل اولین جلسه شورای اجتماعی استان به ریاست استاندار هرمزگان خبر داد و افزود: اولین جلسه شورای اجتماعی استان هرمزگان به‌زودی با هدف بررسی وضعیت آسیب‌های اجتماعی مهم استان نظیر طلاق، اعتیاد، حاشیه‌نشینی و سایر آسیب‌ها  تشکیل مي‌شود.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید