از زمان روی کار آمدن رییس جمهور جدید دولت آمریکا شاهد شاخه و شانه کشی های زیادی در عرصه داخلی و خارجی این کشور هستیم .
فردی که امروز بنام رییس جمهور سکان یک کشور قلدر را دست گرفته با تاسی از پیشینیان خود در اقدامی سخیف اقدام به محکوم کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قراردادن این نهاد انقلابی در لیست گروههای تروریستی نموده است . وی با استفاده از لفظ جعلی «خلیج عربی» سعی در القا نمودن این مسئله دارد که « خلیج همیشه فارس» را عربی بنامد .
اما باید گفت جناب ترامپ! این بار کورخوانده اید و اگر اندکی چشمان خمار خود را باز کنید و به اسناد تاریخی نگاهی بیاندازید دقیقا متوجه می شوید که خلیج همیشه فارس هویت و پیشینه ایرانی و فرهنگی غنی دارد و امروز این نام برای ایرانیان بسیار مقدس و با اهمیت است . هیچ ابر قدرت و دوره گردی اجازه ندارد نامی غیراز آنچه که هست یعنی «خلیج همیشه فارس» براین آبراهه استراتژیک و مهم وحیاتی بگذارد .
خلیج فارس مامن و قتلگاه بسیاری از فرزندان این مرزوبوم است ؛ شهید دارا و رییسی و 290 هموطن مسافر ایرباس و دهها شهید گمنام دیگر که برای دفاع از کیان و استقلال و تمامیت عرضی این خاک و آب جنگیدند تا به فیض شهادت برسند و هرگز اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران و حتی یک قطره از آبهای زلال نیلگون خلیج فارس با دستان ناپاک دشمنان آلوده شود.
باید به این یانکی تازه به دوران رسیده و تازه از راه رسیده گفت اندکی آهسته تر ؛ این خط و نشان ها از بیخ و بن باطل است و
ملتی که قریب به سیصد هزار شهید وایثارگر و بسیجی تقدیم انقلاب اسلامی کرده و سی سال تحریمهای خصمانه ابرقدرتها و یانکی ها را تحمل کرده امروز از خط و نشان های باطل نمی هراسد .
آقای ترامپ! هنوز سیلی که سردار سلیمانی به داعشیان ناپاک به تلافی حمله کور در مجلس شورای اسلامی زد را که فراموش
نکرده اید ؟ فراموش نکنید که همین سپاه پاسداران و سردار سلیمانی ها و شهید حججی ها بوده و هستند که عراق را از لوث وجود فرزند نامشروع آمریکا و اسراییل و عربستان پاک نمودند .
اینک مردم ایران مثل همیشه همراه و گوش به فرمان پیر ولایتشان حضرت امام خامنه ای ایستاده اند تا اگر شما وسایر هم پیمانانت ذره ای و فقط ذره ای پایتان را خطا گذاشتید آنچنان گوش مالی و تودهنی بزنند تا برای همیشه در تاریخ بماند .ص
زهی خیال باطل که فکر می کنید می توانید بااین اراجیف و سخنان سخیف وپراکنده گویی ها میان ملت و دولت ایران اسلامی اختلاف و تفرقه بیاندازید ؛ مردم ایران امنیت ، آرامش و اسایش و رفاه خودرا مدیون نهادهای نظامی و امنیتی هستند و همچون گذشته گوش به فرمان پیرولایت و داوطلب مدافع حرم و آماده شهادت .

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید