به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، سرهنگ عبدالمجید کرمی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های زنجیره‌ای از منازل در بندرعباس، مأموران پلیس آگاهی هرمزگان تحقیقات گسترده خود را در خصوص شناسایی و دستگیری سارقان آغاز كردند.

وی افزود: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد منازل شکات همگی در طبقه اول ساختمان‌ها بوده و سارقان به روش تخریب جا کولری، اقدام به سرقت کولر، طلاجات، وجه نقد و اشیاء قیمتی و باارزش می‌کردند.

این مسئول انتظامی اضافه کرد: مأموران پلیس آگاهی استان با اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضائی سرانجام پس از چندین روز تلاش شبانه‌روزی موفق شدند اعضاء این باند 3 نفره را شناسایی و طی یک عملیات موفق پلیسی اعضاء این باند را دستگیر و تحویل مقامات قضائی نمایند.

وی با اشاره به اینکه سارقان در بازجویی‌های اولیه به 20 فقره سرقت از منازل سطح شهرستان بندرعباس اعتراف کردند ابراز کرد: با توجه به اعتراف سارقان دو نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شدند که در این خصوص اقدامات تکمیلی و بازسازی صحنه سرقت نیز صورت گرفت.

سرهنگ کرمی با اشاره به اینکه سارقان سوژه‌های سرقت را معمولاً از بین منازل فاقد دوربین مداربسته انتخاب و در زمان مناسب خصوصاً ایام تعطیل و مسافرت خانواده‌ها وارد عمل می‌شوند، به عموم شهروندان توصیه کرد: درب و پنجره‌های منزل خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری پول نقد و اشیاء قیمتی در منزل خودداری کنند

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید