آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن روز حمایت از صنایع کوچک و متوسط (21مرداد) افزود: درصورت حمایت از این گونه صنایع، تولید به خانه ها و فضاهای کوچک منتقل خواهد شد و گروه زیادی از مردم مشغول به کار خواهند شد.
وی اجرایی شدن این راهکار را تحقق رهنمود رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی دانست و اضافه کرد: مجموعه های متولی کار و اشتغال باید در این زمینه آگاهسازی کنند زیرا بسیاری از مردم به دنبال کار هستند اما این فرصت ها را نمی شناسند.
آیت الله نعیم آبادی همچنین با اشاره به روز مقاومت اسلامی(23مرداد ماه ،سالگرد پیروزی و مقاومت 33 روزه حزب الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی) اظهار داشت:مقاومت تنها راه مقابله با تجاوز و زیاده خواهی های دشمنان اسلام است.
خطیب جمعه بندرعباس ادامه داد: اشغال فلسطین با نشست و جلسه و مذاکره انجام نشد و نمی توان انتظار داشت رهایی آن با مذاکره انجام شود.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین برای دومین هفته متوالی، بخشی از خطبه ها را به موضوع انتخاب شهردار اختصاص داد و متذکر شد: تفکری که از خارج شورا می گوید شهردار را ‘من ‘ باید انتخاب کنم، تفکری خائنانه است.
آیت الله نعیم آبادی تصریح کرد: شورایی هم که به این تفکر جواب مثبت دهد و به نظر و خواست مردم توجه نکند خائن است.
به گفته امام جمعه بندرعباس در انتخاب شهردار کارآمدی مهم است و گرایش جناحی و وابستگی های قومی و بومی و غیربومی بودن ملاک نیست.
آیت الله نعیم آبادی اضافه کرد: بسیاری از شهرهای بزرگ توسط شهردارانی اداره می شود که اهل آن شهر نیستند و بهترین مثال تهران است که شهردار فعلی و چند شهردار قبلی آن هیچ یک اهل تهران نبودند.
وی توضیح داد:این گفته به معنای نبودن افراد شایسته بومی برای تصدی شهرداری نیست،بلکه روشن سازی ملاک های انتخاب شهردار است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید