سیروس شمس اللهی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: مرکز علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی هرمزگان متناسب با نیازهای بازارکار در حوزه رفاه اجتماعی با افزایش توان مهارتی دانشجویان، دانش آموختگان را به سمت خود اشتغالی سوق می دهد.
وی بیان داشت: رشته های کاربردی این دانشگاه بیشتر برای جامعه هدف سازمان بهزیستی و ادارات و نهادهای زیر مجموعه اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی هرمزگان اظهارکرد: تمامی کلاس های این مرکز در شیفت بعد از ظهر انجام می شد که مناسب برای افراد بویژه کارمندان است.
وی یادآورشد: پائین بودن سطح شهریه و رایگان بودن شهریه برای خانواده های کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید از دیگر مزایای مرکز آموزشی علمی کاربردی بهزیستی نسبت به سایر دانشگاه ها می باشد.
شمس اللهی اضافه کرد: سال گذشته 250 نفر دانشجو جذب مرکز علمی کاربردی بهزیستی هرمزگان شدند که این مرکز از این لحاظ بعد از شیراز و تهران رتبه سوم را داشته است.
وی گفت: پذیرش دانشجو بدون آزمون برای مهرماه 96 هم در این مرکز دانشگاهی برای دوره های کاردانی و کارشناسی از دوم مردادماه جاری در هرمزگان آغاز شده و افراد می توانند با مراجعه حضوری و یا از طریق سایتwww.sanjesh.org در13 رشته (هفت رشته کاردانی و 6 رشته کارشناسی) نام نویسی کنند.
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی هرمزگان اظهارکرد: تربیت مربی کودکان کم توان ذهنی، تربیت مربی کودکان با نیازهای ویژه، تربیت مربی پیش دبستانی، مددکاری اجتماعی (خانواده)، تربیت مربی کودکان کم شنوا و ناشنوا، تربیت بدنی (مربیگری ورزش معلولان) و امور تعاون از رشته های مقطع کاردانی است.
شمس اللهی ادامه داد: آسیب شناسی اجتماعی (پیشگیری از اعتیاد)، تربیت مربی پیش دبستانی، مددکاری اجتماعی (خانواده)، مدیریت رفاه، توانبخشی (افراد کم توان ذهنی) و مربی هنر کودک از رشته های مقطع کارشناسی می باشد.
وی در پایان یادآورشد: تسهیل در امور اسکان و مهیا نمودن خوابگاه، خدمات رفاهی و اردویی، وام دانشجویی، تسهیل در امور آموزش و امکانات کافی نت، اینترنت، کتابخانه، غذای گرم، چاپ و نشر، مشاوره تحصیلی و خانواده ، فضای ورزشی و سلف سرویس از امکاناتی است که این دانشگاه به دانشجویان ارائه می شود.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید