عباس روز پیکر در گفت‌وگو در خصوص دیدار برابر گیتی پسند اصفهان، افزود: بازی زیبا و تماشاگرپسند بدون کسب نتیجه به درد ما نمی‌خورد و دردی از تیم آذرخش بندرعباس دوا نمی‌کند.

چنین اتفاقاتی در هیچ جای فوتسال ایران وجود ندارد

وی بابیان اینکه افکار و ذهن اعضای کادرفنی و بازیکنان بیشتر به بیرون زمین است و اتفاقاتی که برای تیم آذرخش می‌افتد در هیچ شهر ایران و تیم دیگری رخ نمی‌دهد، تصریح کرد: هیج جا سابقه ندارد این اتفاقاتی که این روزها برای تیم آذرخش رخ می‌دهد و درحالی‌که تیم وارد سالن شده و در حال گرم کردن است، 5 بازیکن به دلیل بدقولی‌ها و عدم تحقق وعده‌ها حاضر به همراهی تیم نمی‌شوند.

روزپیکر با اشاره به اینکه این بازیکنان حق دارند معترض باشند زیرا ششمین بازی است که وعده مسئولین در قبال این بازیکنان عملیاتی نمی‌شود، اضافه کرد: سه ماه در حال تمرین و مسابقه هستیم و خروجی ما نباید این عملکرد باشد اما برخی اتفاقات سبب شده تا به نتیجه‌ای که مستحقش باشیم، دست نیابیم.

روی صحبتم تنها با مدیرعامل باشگاه نیست

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس بابیان اینکه روی صحبتم تنها با مدیرعامل باشگاه نیست بلکه همه مسئولین در حال شانه خالی کردن هستند و هیچ‌کس به عشق هوادارآن‌هم حاضر به همکاری در خصوص برطرف کردن مشکلات تیم نیستند، عنوان کرد: در استان هرمزگان مدیرعامل باشگاه‌ها تنها هستند و حس همکاری بین مسئولین برای بهبود مشکلات نیست.

وی ادامه داد: این مشکلات از لیگ دسته دوم با تیم آذرخش بوده تا امروز و همه ایستادند که تیم آذرخش موی دماغ خیلی‌ها شده زیرا تیم بومی بوده و خیلی‌ها موافق با حذف این تیم هستند زیرا خیلی‌ها می‌خواهند ورزش هرمزگان برای غیربومی‌ها باشد و عزمی برای برطرف کردن مشکلات این تیم نیست.

روزپیکر بابیان اینکه کل مبلغ قرارداد تیم آذرخش و هزینه‌های آن در مقابل سایر تیم‌ها به چشم نمی‌آید، اضافه کرد: وقتی هوش و حواس من مربی بیرون زمین و در فکر برطرف کردن مسائل حاشیه‌ای است با چه تمرکزی بر روی مسائل فنی فکر کنم و بازیکنانم را هدایت کنم؟!

یک ساعت پیش از آغاز مسابقه با گیتی پسند نتیجه را واگذار کرده بودیم

وی با اشاره به اینکه پیش از دیدار با گیتی پسند اصفهان سه روز تمرین منسجم و هماهنگ داشتیم اما دو روز به دلیل عدم تحقق وعده‌ها به دعوا و درگیری ختم شد، تصریح کرد: روز قبل از مسابقه مسئولان باشگاه بر سر تمرین حاضرشده و قول برطرف شدن مشکلات دادند و درگیری‌ها را با وعده برطرف شدن مشکلات خواباندند اما هرچه به زمان بازی نزدیک می‌شدیم خبری نبود و این موضوع حکایت داشت از اینکه یک ساعت پیش از دیدار مسابقه با گیتی پسند بازی را واگذار کرده بودیم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس بابیان اینکه در هیچ مسابقه‌ای سابقه نداشته در ابتدای بازی تیمی با هفت بازیکن وارد زمین شود آن‌هم در مقابل نائب قهرمان آسیا، خاطرنشان کرد: گیتی پسند مدافع عنوان قهرمانی، نائب قهرمان آسیا و هفت بازیکن ملی‌پوش دارد و حضور ما با این شرایط از همان ابتدا شکستمان را نشان می‌داد.

وی ادامه داد: از ابتدای بازی به بازیکنانم گوشزد کرده‌ام با آرامش کارکنید به‌جای آنکه بر مسائل فنی تمرکز کنم به کارهای روانی می‌پرداختم انگار بنده مربی روانشناسی هستم.

مقصران اصلی خود را پنهان کرده و حاضر به پاسخگویی نیستند

روزپیکر با اشاره به اینکه فضا برای کار بنده و بازیکنان فراهم نیست، اظهار کرد: شک نکنید کوچک‌ترین تقصیرات را کادرفنی و بازیکنان دارند و مقصران اصلی خود را پنهان کرده و حاضر به پاسخگویی نیستند و پس‌ازاین مصاحبه از استانداری تا هیئت فوتبال استان همگی به خود می‌گیرند و باید بروم و پاسخگوی گفته‌هایم باشم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس بابیان اینکه خیلی‌ها می‌گویند بنده تشنج ایجاد می‌کنم و از نداری‌ها می‌گوید، اضافه کرد: سال قبل پروژه طراحی کردند که بنده را حذف کنند اما نتوانستند و بنده باقدرت به کار خود ادامه دادم و اکنون پروژه دیگری طراحی‌شده است که تیم آذرخش سقوط کند و عزم جدی برای افتادن این تیم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه شرمنده هواداران هستم و نمی‌دانم با چه رویی سرم را بالا بگیرم، افزود: اگر تماشاگران چند روز با بازیکنان زندگی کنند، پی خواهند برد مشکلات این تیم چگونه است و بازیکنان با ازخودگذشتگی در حال بازی کردن است.

تا کی می‌توانم با کسانی که مخالف رشد بومی هستند مقابله کنم

روزپیکر بابیان اینکه تا کی می‌توانم با کسانی که مخالف رشد بومی هستند مقابله کنم، اظهار کرد: اگر حرف خود را پس بگیرم که بومی می‌تواند، آیا کمک‌ها سرازیر می‌شود، تصریح کرد: ای‌کاش چند مسئول وجود داشت که مردانه می‌گفت من قول نمی‌دهم و نمی‌توانم و وعده به بازیکن ندهد.

وی با اشاره به اینکه در بازی گذشته برابر مقاومت البرز تیمی که باید مغلوب ما می‌شد ساعت چهار صبح روز بازی وارد کرج شده‌ایم، خاطرنشان کرد: یکسره تا ساعت 15 خوابیدیم و رفتیم سر بازی و مشخص است محکوم‌به شکست هستیم زیرا بازیکن آدم‌آهنی نیست یک انسان است و باید شرایط برایش مهیا باشد.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در بازی امروز دو بازیکن را به دلیل نیامدن سر بازی تنبیه کردم و بازی ندادم، خاطرنشان کرد: دیگر توان ندارم با این شرایط کارکنم بلکه باید همه دست‌به‌دست داده و برای موفقیت تیم آذرخش کمک کنند و نباید مسئولین دیگر از سکوت مردم سوءاستفاده کنند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید