در حالی هفته ششم لیگ برت فوتسال عصر روز گذشته(14 مرداد) تیم‌های آذرخش بندرعباس و گیتی پسند اصفهان در سالن فجر بندرعباس به مصاف یکدیگر رفتند که بیش از دو هزار هوادار از نزدیک این دیدار را تماشا کردند.

از نکات قابل‌توجه این دیدار می‌توان به ليست اوليه آذرخش اشاره كرد كه تا یک دقيقه مانده به شروع بازى تنها هفت نفر بازیکن(بازیکنان بومی) در آن قرار داشت و بازيكنان غیربومی حاضر به بازى نبودند اما به‌یک‌باره پنج بازيكنى كه به دلیل عدم پرداخت مطالبات قهر كرده بودند به سالن آمدند و در ليست آذرخش جاى گرفتند!

در این دیدار براى تيم آذرخش محمد خرم، محمد بنى اسدى، بهزاد ميرى زاده، سينا احمديان پور، امين نصرالله زاده، محمد زاهدى، سينا بخشى، ميثم خيام، ميثم برمشورى، ميلاد چراغى، ميلاد قنبر زاده و باقر محمدى به مربيگرى عباس روزپيكر و در طرف مقابل براى گيتى پسند اصفهان  احمد اسماعیل‌پور، علی‌اصغر حسن‌زاده، سعيد افشار، سعيد احمد عباسى، مهرداد جابرى، سپهر محمدى، حسين حسينى، ابوالقاسم معروجى، محمد زارع، فرشاد شارقى و ويتور هوگو با هدايت عليرضا افضل به ميدان رفتند.

در این دیدار برای گیتی پسند اصفهان که با کسب نائب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا به بندرعباس آمده بود محمد زارع، احمد اسماعیل‌پور و سعيد افشار و برای تیم میزبان ميثم برمشورى و بهزاد میری زاده موفق به گلزنی شدند.

حضور پرشور تماشاگران در اين بازى باوجود گرماى عجيب سالن و تشویق بی‌امان نماینده هرمزگان یکی از مهم‌ترین نکات این بازی بود که تحسین کادرفنی و بازیکنان تیم گیتی پسند اصفهان را به همراه داشت.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید