انوشیروان پیشدار اظهار داشت: این نمایش با موضوع دفاع مقدس، مقاومت و پایداری مردم جنوب کشور را در دوران جنگ تحمیلی به تصویر می‌کشد.
وی تصریح کرد: این نمایش در بخش صحنه‌ای جز ٩ اثر راه‌یافته به این جشنواره است و فردا یکشنبه ٢٥ تیرماه ٩٦ در تالار هنر اصفهان به روی صحنه می رود.
رئیس حوزه هنری هرمزگان گفت: جشنواره منطقه سه ‘ تئاتر سوره ‘ با حضور گروه های نمایسی از هشت استان کشور به میزبانی اصفهان برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: نمایش‌های برگزیده این جشنواره، به بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره در تهران راه خواهند یافت.
پیشدار با بیان اینکه این جشنواره از امروز 24 تیرماه آغاز شده و تا 26 تیرماه ادامه دارد، افزود: در این جشنواره گروه های نمایشی استان ‌های اصفهان، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، مرکزی، قم ، هرمزگان، مازندران و یزد حضور دارند.
وی زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره یاد شده را عصر دوشنبه 26 تیر اعلام کرد و گفت: در این مراسم ، سه اثر به عنوان آثار برگزیده جشنواره معرفی می‌ شوند و از نفرات برتر در بخش های کارگردانی، بازیگری مرد و زن، طراحی صحنه و نمایشنامه نویس نیز تقدیر خواهد شد.
به گفته وی، برگزیدگان به بیست و پنجمین جشنواره‌ سراسری تئاتر «سوره» که نیمه مرداد سال جاری در تهران برگزار می‌شود، راه می یابند.
جشنواره تئاتر سوره در سه منطقه و به میزبانی استان‌ های کرمانشاه (منطقه یک)، سمنان (منطقه 2) و اصفهان (منطقه سه) برگزار می ‌شود.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید