جزیره قشم محل زندگی زنان و مردانی است که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب قدم در راه اقتصاد مقاومتی گذاشته اند تا از دل آب و خاک این خطه از میهن اسلامی تامین معاش کرده و راه را برای فردایی بهتر هموار کنند.

به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد قشم، زینب اسلامی از جمله بانوان کارآفرین قشمی است که نه تنها برای زندگی بهتر خود تلاش می کند بلکه با همه توان راه های بهتر زیستن را به کودکان روستاهای جزیره قشم آموزش می دهد.
وی، معلم مقاطع راهنمایی و دبیرستان است که پس از شرکت در دوره های کارآفرینی در تهران، تصمیم گرفت داشته های خود را با دانش آموزان روستای دولاب جزیره قشم به اشتراک بگذارد.
این آموزگار کارآفرین با بیان اشتیاق دانش آموزان برای شرکت در دوره های کارآفرینی افزود: تاکنون 39 تن از دانش آموزان روستای دولاب در دوره های کارآفرینی که خارج از وقت کلاس مدارس برگزار می شود، شرکت کرده اند.
وی ادامه داد: اشتیاق آنان برای حضور در این دوره ها به حدی بود که حتی هنگام سال تحویل هم ترجیح دادند در کلاس باشند و خلاقیت و خودباوری را فرا گیرند.
اسلامی بیان کرد: دانش آموزان دولابی استعدادهای فراوانی دارند که از آن غافل بودند و بسیاری از این استعدادها را با حضور در کلاس های کارآفرینی کشف کردند.
به گفته وی، صنایع دستی زیبا و اصیلی که کودکان دولاب تولید کردند طرفداران بسیاری دارند و حتی از تهران برای تولید محصول سفارش گرفته اند.
این کارآفرین جزیره قشم گفت: با راه اندازی بازارهای محلی کسب و کار و تولید و در نهایت فروش محصولات در تلاشیم آموزش این حوزه را به صورت عینی به دانش آموزان و علاقمندان ارائه کنیم و اولین بازار از این مجموعه آثار جمعه هشتم اردیبهشت ماه با حمایت مشاور بانوان سازمان منطقه آزاد قشم برپا می شود.
او با اشاره به استقبال مشاور بانوان سازمان منطقه آزاد قشم از برپایی این دوره های آموزشی اضافه کرد: با رایزنی های انجام شده قصد داریم دوره های کارآفرینی در تمام روستاهای جزیره و حتی شهر قشم به صورت مستمر برپا شود تا همه نوجوانان و کودکان جزیره به اعتماد به نفس، خلاقیت و خودباوری دست پیدا کنند و در زُمره آینده سازان موفق ایران قرار گیرند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید