آفتاب جنوب:نماینده ولی فقیه در هرمزگان وامام جمعه بندرعباس گفت: اقتدار ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح کشور باعث شده دشمنان حتی جرأت تفکر برای حمله به ایران اسلامی را نداشته باشند.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی سه شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح مستقر در هرمزگان به مناسبت 29 فروردین، روز ارتش افزود: ایمان رمز این اقتدار و موفقیت نیروهای مسلح کشور است.
وی ادامه داد: در حال حاضر به مرحله‌ای از ایمان و اقتدار رسیده‌ایم که امن ترین کشور در منطقه نا آرام غرب آسیا و شمال آفریقا هستیم.
 نماینده ولی فقیه در هرمزگان ارتش را یکی از بازوهای بسیار مؤثر انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: ارتش در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش ارزنده ای برای حفظ امنیت و مرزهای کشور ایفاء کرده و این نقش آفرینی همچنان ادامه دارد.
فرمانده منطقه یکم نداجا در حاشیه رژه نیروهای مسلح مستقر در هرمزگان ابراز داشت: ارتش به همراه سایر نیروهای مسلح به مانند دست واحده برای دفاع از مرزهای کشور، منابع و منافع انقلاب اسلامی به عنوان سرباز ولایت گام برمی دارد.
امیردریادار حسین آزاد اشاره کرد: همرمان با سراسر کشور نیروهای مسلح اقتدار خود را در سطح شهرهای استان در معرض نمایش مردم گذارده اند.
وی ابراز داشت: هم‌اکنون به مناسبت روز ارتش و رشادت های و حماسه رویارویی ناو سهند، جوشن و سبلان با آمریکایی ها در سال 67 یگان های شناوری در شرق تنگه هرمز رژه دریایی برگزار کرده‌ و توان بازدارندگی خود به نمایش گذاشته اند.
فرمانده منطقه یکم نداجا ابراز داشت: در این رژه یگان های زیر سطحی، سطحی ، پروازی ، تفنگدارن و کلاه سبزهای نداجا حضور دارند.
امیردریادار آزاد خاطر نشان کرد: ناوشکن کلاس الوند، ناوهای پشتیبانی سنگین و بالگرد بر کلاس لاوان، موشک اندازهای کلاس پیکان، زیردریایی های سبک کلاس غدیر و یگان های پشتیبانی کلاس سفیر ، سیری و شناورهای تندرو، یگان های تفنگدار و کلاه سبز با استعداد 2 هزار و 500 نفر در این رژه حضور داشته و اقتدار و سیادت دریایی انقلاب اسلامی را در دریای جنوب و شرق تنگه هرمز به رژه دریایی پرداختند.
وی افزود: پیام این رژه صلح و دوستی در عرصه دریا برای کشورهای همسایه در منطقه خلیجج فارس، دریایی عمان و اقیانوس هند است.
در آیین این یگان های نمونه ارتش ، سپاه، نیروی انتظامی در مقابل جایگاه رژه رفته و یگان های سطحی، زیر سطحی و پروازی نداجا در آب های شرق تنگه هرمز اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید