مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، از خرید 6 فروند هواپیمای ATR برای ناوگان هوایی کیش ایر خبر داد .

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، علی اصغر مونسان یکی از اهداف سازمان منطقه آزاد کیش و هواپیمایی کیش ایر را، افزودن عمده مراکز استان‌های کشور به جزیره کیش به عنوان مقاصد پروازی جدید عنوان کرد .

وی اضافه کرد: بر این اساس خرید 6 فروند هواپیمای ATR که ویژه پرواز در مسافت های منطقه ای است، در نظر گرفته شده تا مقاصد جدید پروازی از جزیره کیش به سایر استان‌های کشور برقرار شود .

مونسان خاطرنشان کرد: این اقدام کیش ایر موجب گستردگی و توسعه مقاصد پروازی از تهران به سایر مراکز استان‌ها می شود .

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش درباره میزان رضایتمندی گردشگران از برنامه های نوروزی این جزیره نیز گفت: امسال با افزوده شدن 4 پروژه بزرگ و جدید گردشگری در این منطقه شامل مجموعه فرهنگی هنری آوای خلیج فارس، آغاز به کار مجموعه پارک آبی، ظرفیت های جدید گردشگری در جزیره هندورابی و پهلوگیری کشتی کروز؛ استقبال گردشگران بی نظیر بود .

وی ادامه داد: البته در سال 95 نیز برنامه های مطلوبی در جزیره کیش اجرا شد اما سال 96 روند ورود گردشگران و استقبال آنها به نحوی بود که تنها 24 درصد رشد در ورود گردشگران از طریق فرودگاه را شاهد بودیم که عدد قابل توجهی است .

مونسان به آمار کلی ورود گردشگران در نوروز امسال نیز اشاره کرد و افزود: در مجموع حدود یک میلیون نفر ـ اقامت ـ شب در جزیره کیش در ایام نوروز 96 ثبت شده است .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: کیش کاملا بر روی ریل گردشگری قرار گرفته و گردشگران دیگر صرفا برای خرید به کیش نمی آیند و «تفریح» و گردش اولویت سفر آنها به جزیره کیش است .

مونسان همچنین درباره پروژه ترمینال جدید مسافری فرودگاه بین المللی منطقه آزاد کیش گفت: با اتمام مراحل اجرایی این ترمینال در سال جاری، میزان پذیرش مسافر از یک و نیم میلیون نفر به چهار و نیم میلیون نفر در سال افزایش می یابد .

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید