خبرگزاری فارس: روحانی همانند دولت اصلاحات به اقتصاد ملت بی‌توجهی کرد/ تعطیلی 15 هزار بنگاه اقتصادی نتیجه بی‌برنامگی دولت/ دل وزیر 1000 میلیاردی برای مردم نمی‌سوزد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت یازدهم به مانند دولت اصلاحات نسبت به اقتصاد و معیشت مردم بی‌توجهی کرد و بیشتر توانش را به موضوع برجام معطوف کرد.

حمیدرضا ترقی  اظهار کرد: بنای حزب موتلفه حذف هیچ‌ کدام از نیروهای معتقد به نظام و انقلاب نیست و معتقدیم هر نیرویی که دلسوزی برای انقلاب و علاقه خالصانه برای پیشرفت کشور داشته باشد باید از او برای کمک به توسعه کشور استفاده کرد.

وی بیان کرد: دولت یازدهم بیش از اندازه بر موضوع هسته‌ای و توافق و برجام متمرکز شد و همانند دولت اصلاحات نسبت به اقتصاد مردم بی‌توجهی کرد و همین موضوع باعث شد تا بیکاری در کشور گسترش یافته و عملاً شرایط اقتصادی بر مردم فشار زیادی تحمیل کند و رکود همچنان در بسیاری از حوزه‌ها وجود داشته باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه نگرانی اصلی امروز کشور موضوع معیشت مردم است، عنوان کرد: اگر نجابت مردم و اعتقاد آنها به انقلاب و اسلام نبود اکنون شرایط دیگری را شاهد بودیم.

ترقی بیان داشت: وضع محرومان، وضعیت حاشیه شهرها، تعطیلی 15 هزار بنگاه اقتصادی در کشور و کارگرانی که هفت ماه حقوق نگرفته‌اند، نشانگر آن است که دولت در زمینه اقتصادی عملاً برنامه ویژه‌ای که بتواند این معضلات را مدیریت و مهار کند، نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی وزیری 1000 میلیارد تومان سرمایه زندگی‌اش است، چگونه می‌تواند وضعیت مردم را درک کند؟ دولت فقط آمار می‌دهد که تورم تک‌رقمی است اما قیمت گوشت، نان، برنج، مرغ و دیگر اقلام زندگی مردم چند برابر شده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: برخی آمارهای خدشه‌پذیر موجب فاصله میان دولت و مردم می‌شود و بی‌توجهی به مطالبات مردم نیز سبب شده تا نارضایتی افزایش یافته و ما ادامه این روند را خطرناک می‌دانیم.

ترقی گفت: باید مسیر حرکت دولت‌ها به سمت تحقق سیاست‌های کلان نظام و توجه به سیاست‌های کلان ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و توجه به مطالبات اقتصادی مردم باشد.

وی اضافه کرد: این مقدار اتکای به بیگانگان از جمله آمریکا، اروپا و … برای ملت ایران آب و نان نمی‌شود و باید به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ملی باور داشت و ملاک اداره کشور را بر پایه مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در این عرصه قرار داد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید