مدیران ارشد دولت غارتگران بیت‌المال را ذخیره انقلاب می‌خوانند/ هیچ اقدامی از سوی دولت در خصوص برکناری مدیران دوتابعیتی صورت نگرفته است/ دولتی‌ها مشکل ریزگردهای خوزستان را هم به برجام گره می‌زنند

خبرگزاری فارس: مدیران ارشد دولت غارتگران بیت‌المال را ذخیره انقلاب می‌خوانند/ هیچ اقدامی از سوی دولت در خصوص برکناری مدیران دوتابعیتی صورت نگرفته است/ دولتی‌ها مشکل ریزگردهای خوزستان را هم به برجام گره می‌زنند

رئیس مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی هرمزگان گفت: متاسفانه در کشور برخی حقوق‌های 6 میلیونی دریافت می‌کنند و بدتر اینکه از سوی مدیران ارشد دولت، ذخیره انقلاب خوانده می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله قنبر درویشی در همایش تربیت و تعالی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بندرعباس با اشاره به انقلابی بودن و انقلابی ماندن اظهار داشت: اگر انسان مؤمن و سعادتمند باشد باید پیامبر اسلام را محور و معیار خود قرار دهد.

وی در ادامه با اشاره به دریافت حقوق‌های نجومی توسط برخی از مدیران دولتی افزود: متأسفانه در کشور برخی اجازه دارند حقوق‌های 60 میلیونی دریافت کنند و بدتر اینکه از سوی مدیران ارشد دولت، ذخیره انقلاب خوانده می‌شوند و مجلسیانی که منتخب مردم هستند برای مدیران حقوق 24 میلیونی تصویب می‌کنند.

رئیس مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی هرمزگان، انقلابی بودن را مقابله با ظلم آمریکا و متحدانش دانست و تصریح کرد: انقلابی بودن یعنی فعالیت در راستای پیشرفت و توسعه کشور و باید ما در انتخاب نماینده مجلس، شورا و حتی ریاست جمهوری به این مقوله توجه کنیم.

درویشی به اقتدار و قدرت رهبر معظم انقلاب اسلامی که نمونه بارزی از یک شخصیت انقلابی است اشاره و بیان کرد: در موضوع کشتار مسلمانان کشور ما و سایر کشورهای مسلمان در روز منا، حتی رژیم آل سعود حاضر به تحویل پیکر‌های هم‌وطنانمان نبود که با یک هشدار مقام معظم رهبری تمام پیکر‌های این عزیزان به کشور برگردانده شد و این همان ابهت یک فرد انقلابی است.

وی یادآور شد: پیغمبر اسلام (ص) می‌فرمایند که در مقابل کفار بایستید و مقاومت کنید و زیر بار ظلم آنها نروید، چراکه اگر در مقابل کفار کوتاه بیایید و عقب‌نشینی کنید به طرف تو حمله خواهند کرد، بنابراین یک فرد انقلابی باید تا همیشه در مقابل ظلم کفار ایستادگی کند و آزادی‌خواه باشد.

دبیر جامعه روحانیون مبارز استان هرمزگان به برخی از مدیران دوتابعیتی اشاره و اضافه کرد: دادستان کل کشور دو هفته قبل اعلام کرد که لیست این مدیران به وزارت اطلاعات ارسال شده است اما وزیر اطلاعات اعلام می‌کند که چنین لیستی به ما نرسیده و در زمینه برکناری این مدیران هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد.

درویشی در پایان خاطرنشان کرد: انسان هرچه می‌خواهد باید از خداوند بخواهد، ولی فقیه بر اقتصاد مقاومت تأکید دارند و می‌فرمایند به خداوند متعال اتکا کنید و به  فکر داشته‌های داخل باشید اما مدیران ارشد دولتی حتی مشکل ریزگردهای خوزستان را هم به برجام گره می‌زنند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید