معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد:

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم از آمادگی 10 کمپ پارک در جزیره قشم برای اسکان و اقامت مسافران نوروزی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد قشم احمد رییسی بیان کرد: این کمپ پارک ها با هدف رفاه و امنیت مسافران ساخته شده و زیرساخت های مناسبی را در اختیار آنان قرار می دهد.
وی ادامه داد: سکوی نصب چادر، سرویس بهداشتی، حمام، پارکینگ، فضای سبز، سکوی نمایش برای برپایی سینماشب از امکانات این کمپ ها هستند.رییسی گفت: در این سینما شب ها برنامه های شاد و مفرح شبکه های سراسری و فیلم های روز شبکه خانگی پخش می شود.
به گفته رییسی کمپ پارک ایران زمین، زیتون، سینما دریا، هامون و ساحل جنوبی در قشم و کمپ پارک هلر، درگهان، سوزا، کندالو و سلخ در سایر نقاط جزیره پذیرای مهمانان نوروز هستند.
معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: با توجه به چشم انداز قشم در حوزه گردشگری و پیش بینی افزایش ورود مسافر در سال های آینده به این جزیره، توسعه این کمپ ها نیز در دستورکار قرار دارد.
جزیره قشم با حدود 120هزار نفر جمعیت و یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت، شامل 135 کیلومتر طول و عرض متوسط 14 کیلومتر در جنوب کشور و در میان آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده و به تنهایی از 22 کشور جهان بزرگتر است.این جزیره با داشتن ظرفیت های مهم در حوزه های مختلف به ویژه گردشگری از جمله نخستین ژئوپارک بین المللی خاورمیانه از امتیاز ویژه در اقتصاد کشور برخوردار است و سالانه پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگر داخلی و خارجی است که مقصد خود را بازارها و دیدن جاذبه های طبیعی این جزیره انتخاب می کنند

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید