در جلسه تکريم و معارفه سرپرست پايگاه بسيج شرکت فولاد هرمزگان مهندس امير مسعود هراتيان بر اهميت ارتقاي فرهنگ بسيج در صنعت فولاد تأکيد کرد.photo_2017-03-05_10-13-33

در اين جلسه که صفامهر فرمانده بسيج اداري و کارگري سپاه بندرعباس نيز حضور داشت، هراتيان ضمن قدرداني از زحمات سيد حسين معصومي فرمانده پيشين پايگاه بسيج فولاد هرمزگان، اميرابراهيمي را به‌عنوان سرپرست جديد اين پايگاه معرفي کرد.

وي بابيان اينکه بسيج در بسياري از بحران‌ها توانسته است کشور را ياري کند گفت: سخت‌کوشي، ايثار و فداکاري از ويژگي‌هاي بارز فرهنگ بسيجي است.

مديرعامل فولاد هرمزگان عملکرد بسيج در فولاد هرمزگان را مثبت ارزيابي و اظهار و تأکيد کرد: همه بايد بکوشيم با استعانت از فرهنگ بسيجي مشکلات را مديريت کنيم تا شرکت به اهداف خود دست يابد.

وي نقش مساجد را در شکل‌گيري فعاليت‌هاي بسيج مهم دانست و در پايان صحبت‌هاي خود به تعداد نيروهاي بسيجي فولاد هرمزگان اشاره کرد و بابيان اينکه همه کارکناني که درراه توليد و سربلندي اين کشور تلاش مي‌کنند يک بسيجي هستند، گفت: جلسات بسيج بايد به شکل منظم و هدفمند برگزار گردد. ضمن اينکه در فولاد هرمزگان بسيجيان بايد در همه موارد به‌ويژه در ارائه کارهاي کيفي شرکت الگو باشند.

اين گزارش حاکي است در اين جلسه صفا مهر، فرمانده بسيج کارگري سپاه ناحيه بندرعباس ضمن ابراز خرسندي از حضور در شرکت فولاد هرمزگان گفت: امروز چشم رهبر معظم انقلاب به بسيجيان است. اگر ما در يک بنگاه اقتصادي، تفکر بسيجي را حاکم کنيم، قطعاً تحول بسيار چشمگيري در آن رخ خواهد داد.

وي ادامه داد: به‌طور حتم در فولاد هرمزگان اين تفکر نهادينه است. به‌گونه‌اي که مهندسان و کارکنان اين شرکت با همان منش انقلابي و تفکر جهادي، در حال انجام وظايف خود هستند و گوش‌به‌فرمان رهبر انقلاب هستند.

سيد حسين معصومي فرمانده پيشين پايگاه بسيج شهيد لشگري نيز در اين جلسه به اهميت کار در بسيج اشاره کرد و گفت: در بخش بسيج هر اندازه که کار شود، باز هم کم است و بايد کار بيشتري انجام شود. به‌ويژه در محيط‌هاي صنعتي بسيج مي‌تواند به امر توليد کمک کند. در سال 1388 پايگاه بسيج شرکت فولاد هرمزگان افتتاح شد.

معصومي به بخشي از فعاليت‌هاي پايگاه بسيج فولاد هرمزگان اشاره کرد و بيان داشت: در اين پايگاه سعي شده است که برنامه هاي متنوعي با هماهنگي‌ها با سازمان توسعه و بسيج استان انجام شود، همچنين در اين پايگاه سعي شده است تا اغلب مراسمات به‌گونه‌اي که در راستاي افزايش توليد و بهره وري باشد،گام برداريم.

در ادامه اين جلسه اميرابراهيمي، سرپرست جديد پايگاه شهيد لشگري فولاد هرمزگان نيز بابيان اينکه مقام معظم رهبري (مدظله) معتقدند بسيج به معني حضور و آمادگي در همان نقطه‌اي است که اسلام، قرآن و امام زمان (عج) و نيز اين انقلاب مقدس به آن نيازمند است، اظهار اميدواري کرد: که با توکل به خداوند و پيروي از مقام معظم رهبري (مدظله) و شهدا و با همکاري همه مديران و کارکنان شرکت بتوان در اين زمينه خدمات ارزنده‌اي ارائه کرد

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید