مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: 600 فروند قایق تفریحی در قالب هفت تعاونی گردشگری برای رفاه گردشگران و یکسان سازی و کنترل نرخ بلیت در استان ساماندهی شده ند.

 محمد علی سلیمی سه شنبه در این خصوص اظهار داشت: این قایق ها در روستاهای سهیلی، گورزین، طبل، شیب دراز، کندآلو، هنگام و دیرستان جابجایی گردشگران به مناطق تفریحی را انجام می دهند.
وی ادامه داد: ظرفیت این قایق های تفریحی گردشگری در اسکله جنوبی (شیب دراز و کندآلو ) 12 نفر و اسکله شمالی (طبل، سهیلی و گورزین) هفت نفر است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان ابراز داشت : برای جذب بیشتر گردشگران، ساماندهی مراکزی برای فروش صنایع دستی در مجاورت استقرار قایق های تفریحی توسط اتحادیه قایقداران فعال در روستاهای ساحلی قشم صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: سامانه فروش بلیط الکترونیکی شناورهای گردشگری قشم راه اندازی شده و در حال حاضر صدور بلیط الکترونیکی برای دو اسکله شیب دراز و کندآلو انجام می شود.
سلیمی ابراز داشت: امکان صدور بلیط برای اسکله گورزین، سهیلی و طبل در سال آینده از طریق این سامانه فراهم می شود.
هرمزگان با دارا بودن سواحل آفتابی و چشم‌اندازها، هوای معتدل پاییز و زمستان، جزیره‌های متعدد و دیدنی و تپه‌های شنی و صدها جاذبه طبیعی و تاریخی و همچنین داشتن سفرهای دریایی یکی از استان‌ های متفاوت در نوع سفر و راه ها بوده و مقصد مناسبی برای مسافران و گردشگران نوروزی است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید