فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب شهروند تربت جامی خبر داد.
سرهنگ محمد یزدانی افزود: فردی تحت عنوان شاکی به پلیس فتا استان مراجعه و درخواست رسیدگی به شکوائیه خود را داشت. شاکی در اظهارات اولیه خود به کارشناسان پلیس فتا شهرستان از برداشت غیر مجاز مبلغ 30 میلیون ریال از حساب بانکی‌اش خبر داد و گفت، در کنار عابر بانک برای انجام عملیات بانکی منتظر فرد باسوادی بودم تا مبلغی از دستگاه خودپرداز برداشت کنم که نفر پشت سرم در این کار به من کمک و وجه را برایم از دستگاه خودپرداز برداشت کرد اما ساعتی بعد متوجه شدم تمام موجودی حسابم تخلیه و کارت دیگری به جای کارت خودم، در دستم است.
وی افزود: کارشناسان پلیس فتا به دنبال بررسی و تحقیقات فنی لازم، متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر و به مکان پلیس فتا منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام ادامه داد: متهم 38 ساله سابقه دار با دیدن شواهد بزه خود را پذیرفت و اعتراف کرد، با مشاهده رفتار شاکی متوجه شدم در انجام عملیات ناتوان بوده با هدف کسب منفعت مالی و سوء‌استفاده از اعتماد شاکی ضمن برداشت وجه برای وی، کارت عابر بانک سوخته‌ای را به عوض کارت عابر خودش به وی تحویل دادم و با دانستن رمز و دارا بودن کارت عابر بانک، اقدام به تخلیه موجودی حساب بانکی‌اش، نمودم.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید