خبرگزاری فارس: ساختمان ستاد دیه بندرعباس را برای درآمدزایی جهت آزادی زندانیان ساخته‌ایم

رئیس ستاد دیه هرمزگان گفت: ساختمان ستاد دیه را در بندرعباس به سختی و برای درآمدزایی جهت آزادی زندانیان ساخته‌ایم و حتی ریالی از کمک‌های مردمی برای آزادسازی زندانیان را در ساخت آن هزینه نکرده‌ایم.

 حاضر شد و به برخی سؤالات و شبهه‌های مطرح شده درباره ساختمان ستاد دیه استان هرمزگان که در رسانه‌ها مطرح شده بود، پاسخ داد.

وی در ابتدا با بیان اینکه ستاد دیه در استان هرمزگان از سال 80 آغاز به کار کرده، عنوان کرد: من از تیرماه 1384 در ستاد دیه استان به عنوان رئیس آن و تحت نظارت هیأت امنای ستاد دیه استان مشغول خدمت شدم و از آن زمان با یک دفتر 80 متری و با دو نفر پرسنل کار خودمان را آغاز کردیم و اکنون ساختمان بزرگ ستاد دیه استان که دارای 25 واحد مسکونی است، تنها یک واحد آن به ستاد دیه اختصاص یافته و مابقی واحدها را برای تأمین درآمد به منظور آزادی زندانیان اجاره داده‌ایم.

رئیس ستاد دیه استان هرمزگان ادامه داد: ساختمان فعلی ستاد دیه استان هرمزگان از فروردین‌ماه امسال تکمیل شد و ما این ساختمان را برای درآمدزایی ساخته‌ایم تا روی پای خودمان بایستیم و برای پرداخت حقوق 9 نفر پرسنل ستاد دیه و همین طور برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد از اعتبار بیشتری برخوردار باشیم.

مرادی‌نژاد گفت: ساختمان ستاد دیه استان هرمزگان آبروی این استان است و در هیچ استانی در کشور چنین ساختمانی نداریم و ما هر ریالی که برای ساخت این ساختمان هزینه کرده‌ایم زیر نظر هیأت امنا شامل مدیرکل دادگستری، مدیرکل زندان‌ها، مدیرکل کمیته امداد و 4 نفر از معتمدان شهر بوده است.

وی بیان کرد: ساختمان ستاد دیه استان 5 طبقه است که در طبقه اول و دوم آن 25 واحد مسکونی تعبیه شده و همفک آن را تجاری کرده‌ایم و در زیرزمین نیز با متراژ 900 متر 27 پارکینگ تأمین کرده‌ایم اما شهرداری می‌گوید که برای واحدهای تجاری نیز پارکینگ تأمین کنیم و این در حالی است که مراجعان به ستاد دیه اصلا ماشین ندارند که بخواهیم پارکینگ برایشان تأمین کنیم!

رئیس ستاد دیه هرمزگان در پایان تصریح کرد: میزان کمکی که در طول سال از سوی مردم به ستاد دیه صورت می‌گیرد بسیار ناچیز است ولی ما تا به امروز 2140 زندانی را با بدهی بیش از 125 میلیارد تومان از زندان آزاد کرده‌ایم و با احداث این ساختمان می‌توانیم درآمد بیشتری کسب کرده و برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هزینه کنیم.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید