معاون استاندار هرمزگان تأکید کرد

لزوم تکریم بازنشستگان و سالمندان در دستگاه‌های اجرایی/ باید خدمت‌رسانی مطلوب به سالمندان داشته باشیم

خبرگزاری فارس: لزوم تکریم بازنشستگان و سالمندان در دستگاه‌های اجرایی/ باید خدمت‌رسانی مطلوب به سالمندان داشته باشیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر لزوم تکریم بازنشستگان و سالمندان در دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

، بهروز اکرمی ظهر امروز در سومین جلسه شورای سالمندان استان هرمزگان ضمن تشکر از فعالیت‌های مؤثر و امیدبخش ادارات مختلف در خصوص حل مشکلات سالمندان استان، عنوان کرد: احصای ضرورت‌ها، نیازها و اولویت‌بندی این نیازها در راستای برنامه‌ریزی مدون و حساب شده با توجه به محدودیت منابع امری ضروری است و باید در این راستا آمار دقیقی از سالمندان استان داشته باشیم.

وی با تاکید بر تکریم بازنشستگان و سالمندان در دستگاه‌های اجرایی، گفت: این عزیزان ذخایر تجربه و گنجینه‌های ارزشمندی هستند و باید اکرام و مورد توجه قرارگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان هم‌افزایی و همپوشانی تمامی دستگاه‌های اجرایی در بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌ها را بهترین راه برای خدمت‌رسانی شایسته و مطلوب به سالمندان دانست و افزود: باید در این خصوص تعامل لازم بین اعضا وجود داشته باشد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان نیز در این نشست، بیان داشت: مطالعات نشان می‌دهد جمعیت زیادی از ایران در سال‌های آینده به دوران سالمندی خواهد رسید لذا باید بتوان با برنامه‌ریزی جامع و اصولی و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌های مختلف درجهت ساماندهی وضعیت سلامت و رفاه سالمندان، بهبود روش و ارتقای کیفیت شاخص‌های زندگی این عزیزان قدم برداشت.

مهین عسکری افزود: در زمینه‌های مختلف سلامت، گردشگری، کمک‌های مالی و سبد غذایی اقدامات خوبی صورت گرفته و لازم است با دعوت از کانون بازنشستگان و سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه سالمندی این فعالیت‌ها ادامه یابد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید