رئیس کمیته امداد امام خمینی:

شاخص‌های کمیته امداد هرمزگان بهبود یافته است/ اجرای طرح احداث هزار واحد مسکونی روستایی در هرمزگان

خبرگزاری فارس: شاخص‌های کمیته امداد هرمزگان بهبود یافته است/ اجرای طرح احداث هزار واحد مسکونی روستایی در هرمزگان

رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: شاخص‌های کمیته امداد استان هرمزگان بهبود یافته و انتظار این است که سطح استان در رتبه‌‌بندی ارتقا یابد و در این راه بیشترین انتظار ایجاد اشتغال است.

 از بندرعباس، پرویز فتاح ظهر امروز در دیدار با استاندار هرمزگان ضمن تبریک دهه فجر اظهار داشت: در نظام اسلامی تکریم محرومان و مستمندان وظیفه اساسی مسؤولان و مدیران است و این آرمان امام خمینی(ره) بود.

وی با بیان اینکه هرمزگان استانی ویژه و کلیدی به شمار می‌‌رود، افزود: شاخص‌های کمیته امداد این استان بهتر شده و انتظار این است که سطح استان در رتبه‌‌بندی ارتقا یابد و در این راه بیشترین انتظار ایجاد اشتغال است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه آموزش و ایجاد تخصص مهمترین امر در توانمندی‌‌سازی و عدم وابستگی مددجویان به کمک‌های امدادی است، بیان داشت: تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد با هدف ایجاد تحرک و انگیزه در مددجوها واگذار می‌شود.

فتاح با بیان اینکه مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از مدیران قابل کمیته امداد در سطح کشور است، تصریح کرد: دومین اولویت ما برای هرمزگان ایجاد مسکن است چراکه منطقه به‌دلیل مهاجرت‌‌پذیری همواره با مسائلی در این راستا روبرو است.

این مسؤول با بیان اینکه طرح احداث هزار واحد مسکونی روستایی در استان از طرف کمیته امداد در دست اجراست، گفت: از 795 واحد سهم کمیته امداد، 500 مسکن در حال اتمام است و مابقی نیز در دست اقدام و در مرحله اجرایی قرار دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه دولت تاکنون در حد خیلی خوبی حمایت کرده است، یادآور شد: در بعد فرهنگی و معیشتی و سفرهای زیارتی نیز دستاوردهای خوبی به‌دست آمده است.

فتاح تصریح کرد:‌ زمینه امیدواری ما در استان نسبت به رفع سریع‌ تر مشکلات و تامین نیازها از هر زمانی بیشتر شده است،‌ و برای این امر برنامه‌‌ریزی‌ها و ساختار خوبی در قالب مدیریت بهینه مدنظر است که تاثیرات آن را نیز در این ماه‌ها شاهد هستیم.

وی با اشاره به طرح افزایش مستمری مددجویان اضافه کرد: امسال برای اشتغال هزار میلیارد تومان دیده شده بود که با تصویب این مجلس امید است در سال‌ آینده این رقم نیز افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی هرمزگان نیز در این دیدار با بیان اینکه از طرف استاندار هرمزگان یک میلیارد و 300 میلیون تومان از بنیاد برکت برای مسکن محرومان گرفته شده است، یادآور شد: در سطح شهر بندرعباس نیز 200 مسکن برای مددجویان برنامه‌‌ریزی شده است.

علی الله‌‌یاری گفت: امسال در طرح اکرام تا حدود 40 درصد رشد داشته‌‌ایم و هدف‌گذاری‌هایی همانند اشتغال هشت هزار نفر یتیم در اسکله شهید رجایی در دست داریم.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید