مجلس تمامی پیمانکاران را ملزم به بکارگیری نیروهای بومی هر منطقه کرده است و تمامی پیمانکاران باید این مصوبه را بکار گیرند.
مرادی با حضور در نماز جمعه شهر فین گفت: در حال حاضر درخواست مردم این بخش ، شهر ستان شدن فین است و باید به جد دنبال محقق شدن این خواسته مردم باشیم .
وی افزود:باید ببینیم مردم ما چه خواسته هایی دارند و با پیگیری های خودشان و همکاری مسئولان بدون هیچ منتی برسر مردم ، این بخش به شهرستان تبدیل شود.
مرادی گفت:اگر شغل ، کشاورزی و راه نباشد قطعا مردم مهاجرت می کنند و الحمدالله در برنامه توسعه ششم این نیازها به خوبی دیده شده تا از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری شود و باید تلاش کنیم که خدمات اولیه واساسی برای روستاها در نظر گرفته شود .تا شاهد یک توسعه همه جانبه در سراسر کشور باشیم.در زمینه اشتغال ظرفیت های نفت ، پالایشگاه و … داریم که می خواهیم در هر منطقه ای از جوانان خودشان استفاده شود و چه نیازی هست که از مناطق دیگر نیرو آورده شود و این را مجلس تصویب کرده که از افراد بومی همان منطقه استفاده شود الان مجلس پیمانکاران را ملزم کرده که حتما از ظرفیتهای بومیم هر منطقه برای اشتغال استفاده نماید.
وی گفت:همه دستگاهها وزارتخانه پذیرفته اند که اشتغال ما روبه بحران است و باید هر سه قوه در کنار هم بحث اشتغال را حل کنند و شاهد رفع بیکاری در کشور و استان هرمزگان باشیم.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید