نماینده سابق مردم بندرعباس در مجلس:

سهل‌انگاری مسؤولان در موضوع برجام باعث شد تا بهای سنگینی بپردازیم

خبرگزاری فارس: سهل‌انگاری مسؤولان در موضوع برجام باعث شد تا بهای سنگینی بپردازیم

نماینده سابق مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: سهل‌انگاری مسؤولان باعث شد تا بهای سنگینی بپردازیم و حالا کسانی که اجازه نمی‌دادند حتی کسی برجام را نقد کند و روی آنها اسم‌هایی از قبیل دلواپسان می‌گذاشتند باید پاسخگوی مردم باشند.

ابوالقاسم جراره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به تصویب قانون داماتو از سوی سنای آمریکا اظهار داشت: بحث تمدید مجدد تحریم‌های ایران نشان می‌دهد آمریکا هیچ وقت نگاه مثبتی برای حل مشکل با ایران ندارد، آمریکایی‌ها با تحریم مجدد در واقع برخلاف برجام عمل کردند و آن را به‌طور کل نقض کردند.

وی در همین رابطه افزود: آمریکایی‌ها با این کار نشان دادند هیچ وقت نباید به آنها اعتماد کرد و در واقع اعتماد به آمریکا سهل‌انگاری، کوته‌فکری و ساده‌لوحی است.

جراره ادامه داد: سهل‌انگاری مسؤولان در موضوع برجام باعث شد تا بهای سنگینی بپردازیم، بنابراین حالا کسانی که اجازه نمی‌دادند حتی کسی برجام را نقد کند و روی آنها اسم‌هایی از قبیل دلواپسان می‌گذاشتند باید پاسخگوی مردم باشند.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، بندر خمیر و ابوموسی در مجلس نهم گفت: مسؤولان در رابطه با برجام فرصت‌سوزی کردند، فرصتی که با خون شهیدان به دست آمده بود و می‌توانستیم با آن از دشمنان امتیاز بگیریم اما حالا فرصتمان سوخته و تنها چیزی که باقی‌مانده شادی دشمنانمان از پیروزی مقابل ماست.

وی خاطرنشان کرد: حضرت آقا بارها فرمودند به دشمن اعتماد نکنید اما متأسفانه این‌چنین نشد و درحالی‌که در حین مذاکرات هم آمریکایی‌ها دست از تهدید برنمی‌داشتند و مسؤولان به آنها اعتماد کردند و حالا باید بهای سنگینی در قبال آن بپردازیم.

جراره بیان داشت: متأسفانه مشکلات کنونی کشور ما بیشتر از اینکه مربوط به تحریم‌ها باشد به تدبیر داخلی بازمی‌گردد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آقای روحانی از ابتدای حضورش در ریاست جمهوری نگاهش به برجام بود و همه چیز را به نوعی رها کرده بود و چشم امید به دشمن داشت به همین خاطر از بهبود وضعیت داخلی هم غافل شد و نتوانست از فرصت‌های داخلی استفاده کند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: به نظر من این تجربه خوبی برایمان شد تا دیگر به دشمن دل نبندیم و مردم هم حالا فهمیدند آمریکایی‌ها غیرقابل اطمینان هستند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید