نماینده ولی فقیه در هرمزگان: همه جریان های سیاسی باید بسیجی باشند

بندرعباس- ایرنا – نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: بسیج سازمانی فراجناحی بوده و همه جریان های سیاسی معتقد به انقلاب اسلامی باید بسیجی باشند.

به گزارش ایرنا آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس با تبریک سالروز صدور فرمان تاسیس بسیج توسط امام راحل اظهار داشت: جناحی شدن بسیج آنرا از ارمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دور می کند.
وی جریان های سیاسی مختلف موجود در کشور را به نهرهایی تشبیه کرد که به یک دریا ریخته می شوند و ادامه داد: آن دریایی که همه نهرها درون آن ریخته می شوند بسیج است.
امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: بسیجی هر روز باید بر بصیرت خود در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصای بیفزاید.
آیت الله نعیم آبادی یادآور شد: تشکیل بسیج در آن برهه حساس از تاریخ انقلاب اسلامی، نیرویی مومن را در کنار ارتش قرار داد که وجود آن اهمیت فراوانی در حفظ انقلاب اسلامی داشت.
وی، انقلاب و نظام اسلامی را یک قدرت مهم در جهان دانست و خاطر نشان کرد: حضور ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در پهنه آب های جهان و پهلو گیری ناوگروه چهل و چهارم در آفریقای جنوبی نشانه این قدرت است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان یاد آور شد: این قدرت باعث شده دشمنان جرات تعرض و دست درازی به این مملکت بزرگ و دارای تمدن ریشه دار و تاریخی را نداشته باشند و قدرت ایران اسلامی در صحنه دریا به اندازه ای مشهود است که ناوهای امریکایی با یک هشدار از آب های سرزمینی کشور فاصله می گیرند.
آیت الله نعیم آبادی یادآور شد: کشورهای استکباری همچون امریکا در برابر ملت ایران دست به بلوف سیاسی می زنند ولی مرد عرصه عمل نیستند واین بدان دلیل است که می دانند نظام اسلامی با وجود ولی فقیه دارای قدرت بوده و به سخنانی که می زند عمل می کند.
وی تصریح کرد: اگر نظام اسلامی و ولی فقیه در زمانی که آل سعود به قبور ائمه بقیه (ع) تعرض کردند وجود داشت آنان هیچگاه به خود جرات تخریب آن قبور مطهر را نمی دادند.
وی با ابراز تسلیت رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) افزود: چرا تاریخ تحمل وجود هیچ کدام از اهل بیت (ع) را نکرده و همه آنان را به شهادت رساند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان اشاره کرد: اهل بیت (ع) جز دغدغه دین داری و هدایت جامعه اسلامی هیچ دغدغه دیگری نداشتند و به همین دلیل نیز زورگویان تاریخ همه ائمه (ع) را به شهادت رساندند و این نشان دهنده جایگاه ، اهمیت و اولویت دین در جامعه اسلامی است که آنرا بالاتر از سیاست قرار داده است و سیاست به عنوان بخشی از آن باید بر مبنای احکام دینی باشد.
ایت الله نعیم آبادی ادامه داد: در نظام مردم سالاری دینی اموری صحیح بوده و باید انجام شود که مبنای دینی داشته باشند ودرستی اقدام های مردم بر آن اساس سنجیده می شود واین درحالی است که در مردم سالاری غربی هر چه مردم بخواهند صحیح تشخیص داده می شود این منجر به اعتراف رئیس جمهوری منتخب امریکا مبنی بر اشتباه بودن نظم سیاسی امریکا شد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید