سازمان منطقه آزاد قشم 21 هزار نامه مردمی دریافت کرد

بندرعباس – ایرنا – مدیرکل حوزه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در هشت ماه امسال 21 هزار و 640 نامه از طریق مردم و کارکنان این سازمان دریافت شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم ، غلامرضا صحراگرد شنبه افزود: از این تعداد 18 هزار و 140 مورد نامه مردمی بوده که از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای رسیدگی به واحدهای مختلف ارسال شده است.
وی با اشاره به اینکه در هر ماه به طور میانگین به 2هزار نامه رسیدگی می شود ، بیان داشت: از مجموع نامه های مردمی ، 278 نفر با ارسال نامه خواستار کار برای خود یا فرزندانشان بوده و 633 نفر نیز خواستار ملاقات با مدیر عامل بوده اند و بقیه موارد نیز به حوزه های مختلف سازمان مربوط می شد.
این مسئول اظهار کرد: با وجود حجم بالای کاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، در طول این هشت ماه هیچ نامه ای در این سازمان بدون پاسخ نمانده است.
صحراگرد گفت: اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین در این مدت به سه هزار و 500نامه بین مدیران که از طریق اتوماسیون اداری ارسال شده رسیدگی کرده است.
به گفته وی، برنامه ریزی و نظارت بر امور جاری سازمان، هماهنگی معاونیا و مدیران، رسیدگی به تقاضاهای واصله و پاسخگویی به افراد ، تکریم ارباب رجوع، ارتباط با دستگاه های اجرایی و تلاش در جهت ایجاد رضایت مندی عموم کارکنان و مردم بخشی از وظایف این اداره کل است.
جزیره قشم با مساحت حدود یکهزار و 500 کیلومترمربع ، نزدیک به 2.5 برابر دومین جزیره بزرگ خلیج فارس وسعت دارد و ویژگی ها و مزیت های منحصر به فرد این منطقه، آن را به یکی از مهم ترین قطب های صنعت، تجارت و اقتصاد کشور تبدیل کرده است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید