فرماندار حاجی‌آباد:

خدمت به قشر محروم یکی از وظایف مهم مسؤولان است

خبرگزاری فارس: خدمت به قشر محروم یکی از وظایف مهم مسؤولان است

فرماندار شهرستان حاجی‌آباد در بازدید از منطقه کوهشاه احمدی گفت: خدمت به قشر محروم و کم‌درآمد جامعه یکی از وظائف مهم مسؤولان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، حمید جهانگیری شامگاه سه‌شنبه در بازدید از منطقه کوهشاه احمدی در حاجی آباد طی نشستی با مسؤولان محلی این منطقه در خصوص رسیدگی به محرومان جامعه، خدمت به قشر کم‌درآمد را یکی از وظائف مهم مسؤولان خواند و اظهار داشت: خدمت به اینگونه اقشار و رسیدگی به امور دینی، معیشتی و اقتصادی، اجر و مزد فراوانی دارد و روایات متعددی از معصومین(ع) در این زمینه نقل شده که گویای این مساله است

وی ضمن قدردانی از مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) حاجی‌آباد در جهت رسیدگی به امور مددجویان در مناطق محروم شهرستان، تصریح کرد: خوشبختانه با تدابیر مجموعه کمیته امداد حاجی آباد شاهد خدمات موثر این نهاد هستیم و بی‌شک مددجویان نیز قدردان اینگونه زحمات خواهند بود.

فرماندار شهرستان حاجی‌آباد در ادامه خواستار دعوت از خیرین جهت قدردانی و برنامه‌ریزی بهتر و بیشتر در راستای حمایت از مددجویان شد و بر گسترش فرهنگ انفاق در جامعه تاکید کرد و گفت: کوهشاه احمدی به توجه بیشتری نیاز دارد.

*250 خانوار کوهشاه احمدی از کمیته امداد خدمات دریافت می‌کنند

مدیر کمیته امداد امام خمینی حاجی آباد نیز در این نشست ضمن قدردانی از حسن توجه فرماندار و مسؤولین شهرستان نسبت به خانواده‌های مددجو به ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های این نهاد در امر خدمت‌رسانی به خانواده‌های منطقه کوشاه احمدی اشاره کرد.

مسیح‌الله مرادی بیان کرد: تعداد 250 خانوار این روستا از این نهاد خدمات دریافت می‌کنند، 60 طرح خودکفایی و اشتغال تاکنون اجرا شده است، 87 دانش آموز و 15 دانشجو از خدمات تحصیلی استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: تعداد 200 چشمه سرویس بهداشتی و حمام از سوی این نهاد در منطقه کوهشا احمدی احداث شده و پرداخت هزینه‌های مستمری ازجمله خدمات این نهاد به مددجویان بوده است.

به گزارش فارس، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در سفر به منطقه کوهشا احمدی ضمن بررسی مسائل و مشکلات منطقه، با مددجویان تحت حمایت این نهاد در منطقه کوهشا احمدی دیدار و در جریان مشکلات فراروی آنان قرار گرفت.

وی با حضور در منزل تعدادی از مددجویان این منطقه، در جریان مشکلات فراروی آنان قرار گرفت و مددجویان به بیان مسائل و مشکلات معیشتی و اقتصادی خود پرداختند و از فرماندار، مسؤولان و مدیر کمیته امداد حاجی آباد در راستای بازدید، سرکشی و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان قدردانی کردند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید