poster22-01-1
هفته نامه” آفتاب جنوب”برای اولین بار در بزرگترین رویداد فرهنگی کشور به مدت یک هفته در مصلی تهران حضور می یابد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب جنوب، این نشریه که با پشت سرگذاشتن ۱۵۸شماره چاپ مستمر و بدون وقفه  توانست از ماهنامه به هفته نامه ارتقا یابدموفق شد با ارتقا گستره توزیع  درمنطقه  جنوب کشور در ۵استان جنوبی کشور ( هرمزگان – سیستان وبلوچستان – بوشهر – کرمان وفارس) منشر شود .همچنین این نشریه  امسال از ۱۴آبان ماه الی ۲۱آبان ماه برای اولین بار در بیست ودومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات کشور که با حضور ۱۴۰۰رسانه داخلی و خارجی برپا می شود حضور می یابد.
فروغ مسلم زاده مدیرمسئول آفتاب جنوب گفت: امسال بنا داریم با اولین حضورمان در بیست ودومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات به معرفی استان و توانمندیهایش بپردازیم.
وی افزود: حضور ۸رسانه از استان هرمزگان فضای رقابتی مناسب و سالمی را برای رسانه های هرمزگان فراهم آورده که هر کدام بنا به توانمندی و ظرفیتشان بتوانند خودرا در این رویداد بزرگ فرهنگی و رسانه ای کشور محک بزنند.
مدیرمسئول ” آفتاب جنوب”تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم طی یک هفته میزبان خوبی برای علاقمندان و شهروندان هرمزگانی در تهران باشیم و ظرفیتهای هرمزگان را به خوبی به علاقمندان و مخاطبان معرفی نماییم.
گفتنی است غرفه هفته نامه ” آفتاب جنوب”در سالن شماره یک – واحد ۱۱۸ همه روزه از ساعت ۹صبح الی ۲۰ از تاریخ ۱۴ الی ۲۱ابان ماه ۱۳۹۵ میزبان علاقمندان و فرهنگیان واصحاب رسانه می باشد.
 

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید