مدیرکل انتقال خون انتقال خون هرمزگان:

خبرگزاری فارس: اجرای طرح نذر اهدای خون در هرمزگان از شب تاسوعای حسینی آغاز می‌شود

مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: اجرای طرح نذر اهدای خون در هرمزگان از شب تاسوعای حسینی آغاز می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ایمان زارعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نذر اهدای خون که هر ساله با مشارکت گسترده مردم سراسر کشور از جمله استان هرمزگان برگزار می‌شود، امسال از شب تاسوعای حسینی آغاز خواهد شد و تا پایان ماه صفر ادامه می‌یابد.

وی از داوطلبان اهدای خون خواست تا به نذر اهدای خون خویش را در طول مدت 50 روزه از تاسوعای حسینی تا پایان ماه صفر انجام دهند تا امکان ارائه خدمات مطلوب به اهداکنندگان فراهم و شاهد ازدحام وسیع در مراکز خونگیری نباشیم.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان ادامه داد: در سال گذشته استقبال کم‌نظیری از طرح نذر اهدای خون صورت گرفت و امیدواریم امسال نیز عزاداران حسینی در حاشیه حضور در مراسمات عزاداری، به اهدای خون نیز مبادرت کنند تا بدین‌وسیله مشکل بیماران و نیازمندان به خون نیز حل شود.

زارعی با اشاره به نیاز مستمر به خون در استان هرمزگان به واسطه وجود بیش از 2500 بیمار تالاسمی و هموفیلی در استان و همین طور نیاز مستمر مراکز درمانی به خون و فرآورده‌های خونی خاطرنشان کرد: از مردم استان هرمزگان تقاضا داریم تا اهدای خون خود را به طور مرور و تدریجی انجام دهند تا این نیاز مستمر به خون در استان نیز تأمین شود.

وی تأکید کرد: مراکز خونگیری در شب‌های تاسوعا و عاشورای حسینی فعال خواهند بود تا مردم بتوانند خون اهدا کنند.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان افزود: استان هرمزگان شرایط خوبی به لحاظ اهدای خون بخصوص اهداکنندگان مستمر دارد و بدون شک با مشارکت مردم، روند کنونی تداوم خواهد یافت تا بیماران نیازمند به خون بدون مشکل به حیات خود ادامه دهند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید