آفتاب جنوب :همزمان با پنجمین روز از هفته نیروی انتظامی و با هدف تسهیل در ارائه خدمات جامع و مطلوب به مردم؛ ساختمان پلیس راهور شهرستان رودان افتتاح شد.

به گزارش چهارشنبه ایرنا’ همزمان با هفته ناجا و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی؛ ساختمان اداری پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رودان افتتاح شد.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی هرمزگان در حاشیه آئین بهره برداری امروز با گرامیداشت هفته ناجا؛ اظهار داشت: ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی رودان در فضایی به مساحت دو هزار و ۷۰۰ مترمربع و با زیر بنای ۵۷۰ متر مربع در دو طبقه با ۱۴ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ناجا؛ ظرف مدت ۱۸ ماه احداث شده است.
سرهنگ علی دستور با بیان اینکه ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی رودان فاقد زیرساخت های برق و آب است؛ خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش مسئولان رودان در راستای برطرف کردن این مشکل و صدور مجوزهای لازم جهت اخذ انشعاب آب و برق ساختمان پلیس راهور در این شهرستان شد.
همکاری و تعامل دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان در راستای ایجاد فضای سبز، محوطه سازی و پارکینگ ساختمان پلیس راهور رودان از دیگر خواسته های معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی هرمزگان بود.
وی ارائه خدمات مطلوب، باکیفیت و جامع به شهروندان را نیازمند عزم و مشارکت همگانی، تعامل و همکاری دستگاه های اداری و اجرایی با نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی دانست.
دستور با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت در جامعه؛ مشارکت همگانی را می طلبد؛ شعار امسال هفته ناجا را ‘ همه با هم برای امنیت و آرامش’ عنوان و خاطر نشان کرد: بدون شک ارتقاء و تامین امنیت پایدار در جامعه در سایه همدلی، همراهی و مشارکت بیش از پیش مردم با پلیس تحقق می یابد.
امام جمعه رودان نیز در حاشیه این آئین؛ خواستار تعامل و همکاری مسئولان شهرستان رودان در راستای صدور مجوزهای لازم جهت اخذ و واگذاری انشعاب آب و برق ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی رودان شد.
حجت الاسلام سید مهدی تاج زاد اظهار داشت: روا نیست بعلت نبود انشعاب آب و برق؛ این فضا و ساختمان؛ راکد و بدون استفاده بماند.
وی خطاب به مسئولان خاطر نشان کرد: متولیان امر با تعامل و همکاری بیش از پیش در راستای برطرف کردن مشکل زیرساخت های آب و برق ساختمان پلیس راهور رودان تلاش نمایند؛ تا این فضا در کوتاهترین زمان ممکن؛ وارد مدار خدمت رسانی به شهروندان و مراجعه کنندگان شود.
ساختمان پلیس راهور رودان همزمان با پنجمین روز از هفته ناجا و با حضور سرهنگ محمدباقر سلیمی رئیس پلیس راهور هرمزگان، سرهنگ علی دستور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی هرمزگان، سرهنگ احسان رکنی خو فرمانده انتظامی رودان، سروان منصور پیر آراسته رئیس پلیس راهور رودان، حجت الاسلام سید مهدی تاج زاد امام جمعه رودان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
صدور گواهینامه، شماره گذاری و تعویض پلاک انواع وسائل نقلیه؛ از جمله خدماتی است که هم اکنون توسط پلیس راهور رودان به شهروندان و مراجعه کنندگان در این شهرستان؛ ارائه می شود.
شهرستان رودان با بیش از ۱۱۸ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس؛ مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید