آفتاب جنوب نیوز:وی گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان و با اجرای طرحهای مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان، 320 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در مردادماه امسال توقیف شد.

به گزارش چهارشنبه خبرنگار ایرنا به نقل از معاونت اجتماعی پلیس هرمزگان،سردار عزیزالله ملکی اظهار داشت: با توقیف این تعداد خود رو 25 میلیون و 277 هزار نخ سیگار ، 20 هزار و 500 دستگاه لوازم خانگی ، 21 هزار عدد لوازم آرایشی ،71 هزار و 300 لیتر سوخت ، 123 تن برنج ، 139 هزارو 212 ثوب البسه و پوشاک ، 9 هزار متر پارچه ، 400 کیلو چای ، 10 هزار و 730دستگاه لوازم صوتی و تصویری و دو هزار و 539 قطعه قطعات خودرویی قاچاق کشف شده است.
وی با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در مرداد ماه امسال دو هزار و 250 میلیارد ریال است، بیان داشت: در مدت یاد شده هفت پرونده بالای یک میلیارد ریال ، 448 پرونده زیر یک میلیارد ریال تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده اند.
فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به قاطعیت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در برخورد با برهم زنندگان نظم و آرامش و امنیت و ثبات اقتصادی جامعه، تاکید کرد: به منظور برخورد هر چه بیشتر با پدیده قاچاق کالا و ارز نیازمند همکاری و مشارکت هر چه بیشتر مردم هستیم.
وی با تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موراد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید