آفتاب جنوب – هفته نامه جنوب کشور

افزون بر 270 طرح عمرانی دانشگاهی در هفته دولت به بهره برداری می رسد

سید ضیاء هاشمی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح چند طرح عمرانی بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مجموعه ورزشی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه ارومیه با مبلغ هزینه شده 220 میلیارد ریال بزرگ ترین طرح آماده بهره برداری است.
وی ادامه داد: وزارت علوم در حال تکمیل زیرساخت های مورد نیاز در حوزه های مختلف تحقیقات و فناوری در راستای بهره گیری از آن ها برای پیشرفت جامعه است.
وی اضافه کرد: پیوند زدن بین پیشرفت های علمی دانشگاه ها و نیازهای جامعه از دغدغه عای وزارت علوم در 4 سال فعالیت دولت یازدهم بوده که در دولت دوازدهم نیز جزو اولویت ها است.
سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابراز داشت: هرچه بیشتر بتوان پیشرفت های علمی و نیازهای جامعه پیوند ها را مستحکم تر کرد روند عمران کشور سرعت بیشتری می گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ایران دارای جایگاه خوبی در سرعت علمی بین سایر کشورها است و سرعت بخشی بیشتر به این روند از نکته های مورد توجه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.
سید ضیاء هاشمی روز دوشنبه ضمن افتتاح چند طرح عمرانی در بندرعباس، نشستی با رئیسان دانشگاه های استان هرمزگان داشته و در شورای اداری این استان نیز شرکت می کند.

خروج از نسخه موبایل