آفتاب جنوب – هفته نامه جنوب کشور

بیانیه جامعه دریایی و بندری هرمزگان درباره حمله تروریستی تهران

 در این بیانیه که یک نسخه از آن پنجشنبه برای ایرنا ارسال شده، آمده است: پیروزی های پی درپی ملت ایران در عرصه های مختلف و تلاشهای بشردوستانه این کشور، به منظور نیل به روابط و مناسبات عادلانه انسانی و پایبندی به منشور اخلاقی و بشری منبعث از دین مبین اسلام ، اهداف ایادی استکبار که مولفه های آن همواره زورگویی، قانون گریزی و دوری از خردورزی بوده را خنثی کرده است.
در این ادامه این بیانیه آمده است: بخل و حسد و زخم کهنه بدخواهان انقلاب به گونه ای سرباز می کند تا با در اختیار قرار گرفتن عناصر مزدور و متحجر با به شهادت رساندن مردم بی گناه و روزدار عقده گشایی کنند؛ غافل از آنکه این اقدامات کور و بزدلانه اراده ملت شریف ایران را در مقابله با تروریسم بیش از گذشته مستحکم تر خواهد کرد.
در بخش دیگری از این بیانیه اعلام شده است: جامعه دریایی و بندری استان هرمزگان ضمن محکوم کردن اقدام بزدلانه تروریستهای کوردل در خانه ملت و حرم مطهر امام (ره)، از خداوند متعال همنشینی با شهدای مدافع حرم و شهدای 8 سال دفاع مقدس را برای شهدای این حمله تروریستی مسئلت داشته و اعلام می دارد هیچ اقدام خصمانه ای قادر به لطمه زدن به امنیت و ثبات ایران اسلامی نخواهد بود.
در این بیانیه آمده است: ایادی استکبار و زاده نامولودش تکفیری بداند که ملت شریف ایران اسلامی این اقدام خصمانه را بی پاسخ نخواهد گذاشت و تاوان سنگینی را بر پیکره اش وارد خواهد کرد .
در 2 عملیات تروریستی روز گذشته(چهارشنبه) یکی در مجلس شورای اسلامی و دیگری در حرم مطهر امام خمینی(ره)، افراد مسلح به سمت مردم شلیک کردند.
پیش تر سرپرست اورژانس کشور اعلام کرده بود که بر اساس آخرین آمار اورژانس های پیش بیمارستانی و بیمارستانی، شمار شهدای حوادث تروریستی روز چهارشنبه تهران 13 تن و شمار مصدومان هم 52 تن است که امروز شمار شهدا 17 تن اعلام شد.
گروه تکفیری تروریستی داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.

خروج از نسخه موبایل