آفتاب جنوب – هفته نامه جنوب کشور

وظیفه همه ما شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح و شایسته است

 منطقه خلیج‌فارس، حجت‌الاسلام عباس محمد حسنی صبح امروز در هم‌اندیشی و همایش سیاسی بصیرت افزایی انتخابات که با حضور فرماندهان و کارکنان یگان‌های ارتش مستقر در بندرعباس و به میزبانی منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد، اظهار کرد: دشمن همواره سعی می‌کند آحاد مردم را در انتخاب فرد اصلح دچار تردید کند که این موضوع بسیار برای نظام جمهوری اسلامی ایران خطرناک است.

وی افزود: نامزدهای موردنظر باید علاوه بر برخورداری از تمام خصوصیات اخلاقی و اعتقادی، به‌صورت صد در صد احساس تکلیف واقعی و حقیقی و احترام به قانون اساسی و اطاعت کامل از رهبر معظم انقلاب داشته باشند.

حجت‌الاسلام حسنی خاطرنشان کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران جلوه‌ای از بیعت باخدا و رسولش و جانشینان خدا در زمین است که در هر زمان وظیفه همه ما اطاعت و بیعت با جانشین خداست و هم‌اکنون رهبر معظم انقلاب است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی آجا اضافه کرد: همین شرکت و مشارکت پرشور و حداکثری یک نوع بیعت با رهبری خواهد بود که وظیفه همه ما شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح و شایسته است.

همچنین معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی آجا نیز در این همایش گفت: هم‌اکنون نگاه دنیا به این انتخابات است و از دیدگاه دنیا ،انتخابات پیشرو ، یکی از 10 انتخابات سیاسی مهم در سال2017 است و می‌تواند یک زلزله سیاسی در خاورمیانه ایجاد کند.

امیر سرتیپ دوم محمد اکرمی نیا بیان کرد: هدف کوتاه‌مدت دشمن ایجاد ناامنی در کشور است و دشمنان از قدرت ایران هراس دارند و ما می‌توانیم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی این ترس و وحشت را برای دشمنان خود چند برابر کنیم.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی آجا ادامه داد: حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات بسیار حساس و تأثیرگذار است.

اکرمی نیا خاطرنشان کرد: برای مقابله با دشمن فقط قدرت و جنگ سخت ملاک نیست بلکه امروزه جنگ نرم بسیار کارآمدتر و مؤثرتر است و این انتخابات نمونه بارز جنگ و قدرت نرم است.

وی ادامه داد: با شرکت در این انتخابات به دشمن می‌فهمانیم ما هم در جنگ سخت و هم جنگ نرم باقدرت ایستاده‌ایم و این انتخابات می‌تواند تمام مؤلفه‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی آمریکا را در برابر ایران زیر پا بگذارد.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی آجا در پایان اظهار کرد: همان‌گونه که ما برای ایجاد بازدارندگی نظامی، رزمایش موشکی، هوایی، دریایی و زمینی برپا می‌کنیم می‌توانیم با حضور در رزمایش انتخاباتی، بازدارندگی در همه‌ی عرصه‌ها برای کشور ایجاد کنیم.

خروج از نسخه موبایل