آفتاب جنوب – هفته نامه جنوب کشور

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور منصوب شد

روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در مراسم معارفه فرمانده پدافند هوایی این منطقه اظهارکرد: موضوع دستگیری عبدالمالک ریگی بزرگترین شرور ایران، نشاندن هواپیمای ایساف در بندرعباس و بحث دستگیری ملوانان آمریکایی که با هواپیماهای اف18خود به زور می خواستند ملوانانشان را آزاد کنند و با اخطار سامانه های پدافندی مجبور به عقب نشینی شدند، از جمله اقدامات شاخصی است که قرارگاه پدافند هوایی انجام داده است.
وی تاکیدکرد: نقش منطقه پدافند هوایی جنوب شرق در مجموعه شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور بسیار حساس و خطیر است.
جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت استقلال پدافند و پیشرفت آن و همچنین لزوم انجام کارهای بیشتر در این قرارگاه، به تشریح نقش ارزشمند پدافندهوایی در موفقیت های حاصل شده در هشت سال جنگ تحمیلی پرداخت.
وی با تقدیر از اقدامات و فعالیت های امیر سرتیپ دوم محمدرضا فرزان، او را فردی متخصص، فرماندهی میدانی و یادگار هشت سال دفاع مقدس دانست.
مراسم تکریم فرمانده پیشین و معارفه فرمانده جدید منطقه پدافند هوایی جنوب شرق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضور امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد جانشین فرمانده این قرارگاه، فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح و جمعی از مسئولان استان هرمزگان روز چهارشنبه در بندر عباس برگزار شد.

خروج از نسخه موبایل